تمدید کارتهای قدیمی آمایش و هویت اتباع در خراسان رضوی

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی گفت: دارندگان کارتهای آمایش ۱۰ تا ۱۶ و کارتهای هویت ۹ تا ۱۵ که به هر دلیل نتوانسته اند در طرح های سالانه تمدید شرکت کنند می توانند امسال در طرح تمدید این کارتها شرکت کنند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از مشهد، سید علی قاسمی مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی صبح امروز در جمع خبرنگاران گفت: در دولت سیزدهم برای نخستین بار این مساعدت برای اتباع خارجی جامانده از طرح های صدور کارت آمایش و هویت صورت گرفته است.

وی ادامه داد: جاماندگان از طرح های گذشته در صورت نداشتن منع قضایی با اخذ تعهد کتبی مبنی بر حضور منظم در طرحهای آمایش و هویت سالانه، می توانند نسبت به صدور برگه تردد برای شرکت در طرح آمایش ۱۷ و طرح هویت ۱۶ اقدام کنند.

مدیر کل اتباع و مهاجرین خارجی استانداری خراسان رضوی بدون ارائه آماری از شمار جاماندگان در طرح های یاد شده گفت: برخی از اتباع خارجی مقیم استان به خاطر هزینه مالی و بعضی نیز به دلیل گرفتاری و یا مریضی نتوانستند در طرح ها شرکت کنند لذا پس از جاماندن از طرح از نظر اداری امکان حضور آنها در طرح های آمایش و هویت سالهای بعد فراهم نبود.

قاسمی افزود: طرح تمدید کارتهای هویت و آمایش قدیمی و همچنین صدور کارت های جدید آمایش ۱۷ و هویت ۱۶ از ۲۰ تیرماه ماه آغاز شده و تا ۲۰ آبان ماه ادامه خواهد یافت و شایسته است اتباع خارجی مقیم خراسان رضوی از فرصت تمدید کارتهای دوره های گذشته که با تدبیر ویژه دولت سیزدهم صورت گرفته استفاده کنند.

انتهای پیام/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه