اعزام نیروی امدادی، درمانی و داوطلب هلال‌احمر کرمان به کشور عراق

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان کرمان گفت: بیش از ۶۰ نیروی امدادی، درمانی، حراست و داوطلب این جمعیت به پست‌های مرزی، مسیر راهپیمایی اربعین و عتبات عالیات اعزام شدند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کرمان، رضا فلاح امروز در جلسه ستاد استانی اربعین حسینی با اشاره به اینکه هلال‌احمر با تمام ظرفیت آماده خدمت‌رسانی به زائران اربعین است، اظهار کرد: بیش از ۶۰ نیروی امدادی، درمانی، حراست و داوطلب این جمعیت به پست‌های مرزی، مسیر راهپیمایی اربعین و عتبات عالیات اعزام شدند.

وی افزود: همچنین ۶ دستگاه آمبولانس و تریلر جهت امدادرسانی، انتقال دارو و تجهیزات پزشکی به کشور عراق از سوی جمعیت هلال‌احمر استان کرمان اعزام شده است.

فلاح با اشاره به برگزاری دوره آموزشی امداد و کمک‌های ویژه رابطین بهداشتی موکب‌ها در جمعیت هلال‌احمر مرکز استان خاطرنشان کرد: در همین راستا دوره بازآموزی پیش‌بیمارستانی نیز برای نیروهای امدادی جمعیت هلال‌احمر قبل از اعزام به کشور عراق برگزار شد.

وی با اشاره به استقرار تیم‌های امدادونجات هلال‌احمر در موکب‌های ورودی استان در شهرهای بم، سیرجان و ماهان تصریح کرد: ۴۰ دستگاه چادر امدادی، یک‌هزار تخته پتو و موکت و راه‌اندازی ۲۰ چشمه سرویس بهداشتی جهت اسکان و پذیرایی از زائران کشورهای پاکستان و افغانستان در موکب خادمان‌الحسین (ع) در پلیس راه ماهان توسط جمعیت هلال‌احمر استان کرمان تامین شده است.

فلاح عنوان کرد: ۱۸ پایگاه امدادونجات جاده‌ای در مسیر زائران از ورودی شرق استان تا مسیر خروجی زائران از استان در آماده‌باش هستند.

انتهای پیام/۸۰۰۱۶/ب

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه