پرداخت بیش از ۴ هزار میلیارد به بازنشستگان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد گفت: بازنشستگان و مستمری بگیران استان در پنج ماه نخست سال جاری بیش از ۴ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال از تامین اجتماعی حقوق و مستمری دریافت کردند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از گچساران رسول چراغ سحر در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر حدود ۲۲ هزار نفر تحت عنوان بازنشسته، ازکارافتاده کلی و بازمانده در کهگیلویه و بویراحمد ماهانه از این سازمان حقوق و مستمری دریافت می کنند.

 وی بیان کرد: در کشور ۴۵ میلیون نفرزیر پوشش خدمات و حمایت های سازمان تأمین‌اجتماعی قرار دارند.

مدیرکل تامین اجتماعی استان کهکیلویه و بویراحمد اظهار کرد: این سازمان از طریق ۹۰ بیمارستان، ۱۱ هزار تخت بیمارستانی و ۵۰ هزار مرکز طرف قرارداد به آنها خدمات درمانی و دارویی ارائه می کند.

وی اضافه کرد:بازنشستگان و مستمری بگیران استان در پنج ماه نخست سال جاری بیش از ۴ هزار و ۸۱۰ میلیارد ریال از تامین اجتماعی حقوق و مستمری دریافت کردند.

   چراغ سحر عنوان کرد: در سطح استان نیز علاوه بر ۴ بیمارستان و مرکز درمانی متعلق به سازمان که به صورت رایگان خدمات درمانی را به بیمه شدگان می دهند، ۴۶۴ مرکز بهداشتی، درمانی و دارویی و پزشک نیز با سازمان طرف قرارداد هستند و خدمات مورد نیاز بیمه شدگان را ارائه می کنند.

وی گفت: ماهانه حداقل ۱۸۰ میلیارد ریال بابت ارائه این خدمات از سازمان تامین اجتماعی دریافت می کنند. 

 چراغ سحر اظهار داشت: علاوه بر پرداختی یادشده، ماهانه به طور میانگین ۵۰۰ نفر مقرری بگیر بیمه بیکاری در کهگیلویه و بویراحمد از این سازمان حقوق دریافت می کنند.

 وی گفت: بیش از ۶۰ میلیارد ریال نیز بابت کمک های کوتا مدت مانند کمک هزینه ازدواج، کمک هزینه ایام بیماری و بارداری و غیره به بیمه شدگان استان پرداخت می شود.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه