وزیر بهداشت: ساخت بیمارستان مفتح ورامین با اعتبار ۳۰۰ میلیارد سرعت گرفت

وزیر بهداشت و درمان با اشاره به اینکه ساخت بیمارستان جدید مفتح از سال ۹۸ شروع شده اما پیشرفت چندانی نداشته است گفت: از فروردین امسال، روند کار سرعت بیشتری به خود گرفته و اعتباری بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این پروژه لحاظ شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ورامین، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز در حاشیه بازدید از بیمارستان شهید مفتح ورامین، اظهار کرد: شهرستان ورامین از لحاظ تاریخی برای ما ارزش بسیار زیادی دارد و در زمان پیروزی انقلاب اسلامی نیز نقش بسیار مؤثری را داشته است و این شهر مردمان شهید پرور و قهرمانی دارد.

وی گفت: متأسفانه در این شهر آن طوری که باید اقدامات درمانی و بیمارستانی رشد داشته باشد، پیشرفت نداشته است و شهرستان ورامین تنها یک بیمارستان تامین اجتماعی و یک بیمارستان ۱۲۰ تخت خوابی قدیمی در بیمارستان شهید مفتح دارد که پاسخگوی نیاز مردم نیست.

وزیر بهداشت افزود: یکی از برنامه های دولت سیزدهم این است که نابرابری و بی عدالتی را در بحث درمان کم کند و اینکه بتوانیم در مناطق جنوبشرق استان تهران از نظر درمانی وضعیت را بهبود ببخشیم.

عین اللهی بیان کرد: پروژه ساخت بیمارستان جدید شهید مفتح در سال ۹۸ شروع شده و تا اوایل امسال پیشرفت چندانی نداشته است اما از فروردین به بعد روند کار سرعت بیشتری به خود گرفته و اعتبارات خوبی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد تومان برای ساخت این پروژه لحاظ شده است.

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم این پروژه را تا سال آینده به اتمام برسانیم تا مردم این خطه از خدمات درمانی مناسبی بهره‌مند شوند.

وزیر بهداشت در پایان گفت: در بازدیدی که امروز از وضعیت درمانی اسلامشهر داشتیم، پروژه مربوط به آنجا بالای ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و امیدواریم بتوانیم فاز اول بیمارستان اسلامشهر را در ۲۲ بهمن و فاز دوم آن را تا شهریور سال آینده تکمیل و به بهره برداری برسانیم.

تخصیص اعتبار ۴۰۰میلیارد ریالی برای بخش سی سی یو بیمارستان مفتح

وزیر بهداشت همچنین در بازدید از روند احداث ساختمان جدید بیمارستان ۲۰۰ تخت خوابه شهید مفتح، ضمن بررسی دقیق نقشه های بیمارستان در جریان اقدامات عمرانی ۴ بلوک این پروژه قرار گرفت و دستور ویژه به پیمانکار این بیمارستان صادر کرد تا ۳ ماه آینده ساخت و ساز و سفت کاری پروژه به اتمام برسد چرا که پروژه بیمارستان اعتبارات لازم و کافی را دارد.

عین الهی در ادامه این بازدید سرزده از دو بخش اورژانس و سی سی یو بیمارستان بازدید کرد و در بخش اورژانس از جانباز دوران دفاع مقدس عبادت کرد و در روند درمانی وی قرار گرفت و دستور رسیدگی ویژه به جانباز دوران دفاع مقدس صادرکرد.

در پایان این بازدید وزیر بهداشت از بخش ۱۱ تخت خوابه سی سی یو بیمارستان مفتح بازدید کرد و  اعتبار خوبی برای باز سازی و تعمیر و توسعه این بخش ارایه کرد که ۲۰میلیارد تومان از اعتبارات دولتی و ۲۰میلیارد تومان از بخش خیرین این بخش بیمارستان توسعه پیدا می کنند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه