ایجاد تدابیر امنیتی برای سفرهای جاده‌ای و ریلی زائران اربعین

دادستان تهران گفت: اقدامات لازم درخصوص نظارت بر ابعاد امنیتی و رفع مشکلات مربوط به اعزام زائران اربعین در سفرهای جاده‌ای و ریلی انجام شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از تهران، علی صالحی دادستان تهران اظهار کرد: ابعاد امنیتی، رفع مشکلات و تسهیل اعزام زائران در جلسات هم افزائی و هماهنگی مأموریت های اربعین حسینی بررسی شد.

وی گفت: این جلسات با پیگیری دادستانی تهران و حضور نمایندگان بخش های ذی ربط در ایستگاه راه آهن تهران و پایانه جنوب برگزار شد و تدابیر مناسبی جهت کنترل ابعاد امنیتی اعزام و پیگیری حقوق مسافران اتخاذ و مقرر شد برای انجام سفرهای جاده ای، به تعداد کافی، اتوبوس تخصیص یابد و ضمن نظارت بر قیمت عرضه بلیط از فعالیت دلالان و اخلالگران بازار جلوگیری شود.

دادستان تهران با اشاره به برگزاری گشت های نظارتی مشترک در پایانه ها و ایستگاه های راه آهن در روزهای اعزام تصریح کرد: نمایندگان سازمان های متولی و کارشناسان بهداشت حاضر در این گشت ها، قیمت و کیفیت مواد غذایی و آب آشامیدنی عرضه شده به زائران و امکانات تعبیه شده برای استراحت زائران را کنترل و با تخلفات احتمالی برخورد می کنند.

صالحی افزود: در این جلسات تذکرات و دستورات قانونی لازم جهت تسهیل اعزام زائران به سازمان آتش نشانی، پلیس راهور، بازرسی اصناف، اداره کل راه و ترابری، حراست ایستگاه راه آهن، حراست پایانه جنوب و نیروی انتظامی صادر شد و همه دستگاه ها تحت نظارت دادستانی برای پشتیبانی از این رویداد عظیم فرهنگی مذهبی در آمادگی مناسب قرار دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه