قوه قضائیه ترک فعل‌های مسئولین دولت قبل در حوزه مسکن را بررسی کند

دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی گفت:‌ مسئولین دولت قبل با ترک فعل‌های خود در زمینه مسکن، آسیب‌های جبران‌ناپذیری به کشور زدند و قوه قضائیه این ترک فعل‌ها را بررسی کند.

 محمدمهدی نوینی‌فرد دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، درباره معضلات موجود در حوزه مسکن و کنترل اجاره‌بها گفت: اگرچه معضلات موجود در حوزه مسکن و اجاره‌بها به دولت قبل برمی‌گردد ولی نیاز است دولت سیزدهم مانند توفیقات کسب شده در سایر حوزه‌ها، اقدامات جهادی در زمینه کنترل قیمت مسکن و اجاره‌بها انجام دهد.

وی  افزود: یکی از فرصت‌هایی که دولت قبل از دست داد، ادامه طرح موفق مسکن مهر بود و همین مسئله باعث شد عرضه و تقاضا در کشور برابر نباشد ولی الان فرصت خوبی است تا دولت سیزدهم  با سرعت بخشیدن به ساخت مسکن این خلاها را برطرف کرده و اقدامات عملی در کنترل اجاره‌بها و خانه‌دار کردن مردم انجام دهد.

این فعال دانشجویی تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در دیدار با دولت بر لزوم عمل به وعده‌ها و پرهیز از بیان وعده‌های غیرقابل تحقق تاکید داشتند، و مخاطب این صحبت‌ها مسئولین وزارت راه و شهرسازی است. مسئولان ذیربط باید این فرمان رهبری را در اولین فرصت عملیاتی کنند و گزارش اقدامات انجام شده را نیز به اطلاع عموم مردم برسانند.

نوینی‌فرد با اشاره به اینکه باید ترک فعل‌های مسئولین دولت قبل در حوزه مسکن پیگیری شود، افزود:‌ مسئولین دولت قبل با ترک فعل‌های خود در زمینه مسکن آسیب‌ها و ضررهای جبران ناپذیری به کشور زدند، لازم است قوه قضائیه این ترک فعل‌ها را بررسی و در صورت لزوم مسببان وضع موجود را نیز محاکمه کند.

دبیرکل اتحادیه مجمع اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: یک قانون خوبی وجود دارد به نام قانون جهش مسکن، که پیش‌بینی کرده سالانه یک میلیون مسکن در کشور ساخته شود. این قانون باید به بهترین وجه اجرا شود تا دولت با توجه به اینکه ساخت مسکن در کشور متاثر از تحریم‌ها نیست، ‌بتواند این میزان مسکن را تولید کند.

وی در پایان گفت: اگر قانون جهش مسکن که پیش بینی کرده سالیانه یک میلیون مسکن در کشور ساخته شود، طبق برنامه انجام شود بخش زیادی از معضلات مسکن حل خواهد شد و مردم مزه شیرین عدالت و اقدامات جهادی دولت را خواهند چشید.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه