افتخاری: زمان من استقلال سروسامان گرفت و شُسته‌رُفته تحویل دادم/ به شفر گفتم فقط تیام

مدیرعامل اسبق استقلال گفت: زمان من باشگاه سروسامان گرفت و آن را شسته‌رفته تحویل دادم.

به گزارش خبرنگار ورزشی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، سیدرضا افتخاری در مورد اینکه دوران حضورش در باشگاه استقلال خیلی سخت بود، اظهار داشت: به این سختی عادت کرده بودم. بار اولم نبود.

مدیرعامل اسبق استقلال در مورد اینکه شرایط فعلی فدراسیون فوتبال را چطور می‌بیند، گفت: ان‌شاالله مشکلات حل شوند. افراد با تجربه‌ای سرکار آمدند. امیدوارم همه کمک کنند این تیم بتواند نتیجه بگیرد و در جام جهانی موفق باشد. 

وی در مورد اینکه آیا حاضر است به استقلال برگردد، عنوان کرد: به این موضوع فکر نکرده‌ام. در حال استراحت هستم.

افتخاری در خصوص ماجراهایی که برای وینفرد شفر اتفاق افتاد و تجمعات هواداران که روزهای سختی بودند، اظهار داشت: روزهای سخت بعد از من بود. زمان ما، نتیجه گرفتیم. باشگاه سروسامان پیدا کرد. تیم خوبیدرست کردیم. مربی خوبی را آوردیم. بدهی‌ها را پرداخت کردیم. تکلیف بازیکنان خارجی که در فیفا شکایت کرده بودند را روشن کردیم. پرونده‌هایشان را بستیم. توانستیم مالیات باشگاه را پرداخت کنیم و شسته رفته تحویل دادیم.

وی در مورد نوع خداحافظی شفر، گفت: آن بد بود. متاسفانه نفرات ما رفتار خوبی با شفر نداشتند. او مربی بزرگ و با تجربه‌ای بود. احترامش برای همه ما واجب بود.

مدیرعامل اسبق استقلال در خصوص اینکه آیا شفر برای جذب نومایر و الحاجی گرو باشگاه را تحت  فشار قرار داد، عنوان کرد: آن‌ها زمان من نبود و ایندو بازیکن را بعد از من آوردند. من خودم مدیریت می‌کردم و اجازه نمی‌دادم هر بازیکنی بیاید. در بحث تیام اگر خاطرتان باشد. فردی به نام شِرمَن سه بازیکن آفریقایی به ما معرفی کرد که سن آن‌ها بالای 34-33 بود که هیچکدام را نپذیرفتم. شفر هم تاکید کرد من قبول نکردم. گفتم فقط تیام، اگر او آمد قبول می‌کنم اگر نیامد نه. چون تیام را می‌شناختم و می‌دانستم بازیکن بزرگی است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه