پدافند هوایی، سنگربان مرزهای ایران است/ تا پای جان از حریم کشور دفاع می‌کنیم

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی ارتش گفت: نیروی پدافند هوایی، در صیانت از مرزهای هوایی کشور و کنترل کلیه تحرکات و رفت و آمدهای مرزی بسیار موفق عمل کرده و همواره سربلند بوده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندرعباس، امیر دریادار دوم رضا قربانی فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب و فرمانده منطقه یکم امامت نداجا امروز در دیدار با فرماندهان قرارگاه جنوب شرق شهدای خلیج فارس پدافند هوایی ارتش اظهار کرد: دهم شهریور ماه، سالروز تشکیل قرارگاه پدافند هوایی ارتش، یادآور رشادت‌های دلاور مردانی است، که در خط مقدم دفاع از میهن عزیز ایران اسلامی، با تعهد و تخصص، تا پای جان، در صیانت از مرزهای چهارگانه جمهوری اسلامی، از هیچ کوششی دریغ نورزیده اند.

 

وی افزود: نیروی پدافند هوایی ارتش، با اتکا بر تجارب درخشان دوران جنگ و با استفاده از توان جوانان متعهد و متخصص و بهره گیری از دانش روز و تجهیزات پیشرفته بومی، همواره ضامن ارتقاء آمادگی های دفاعی بوده‌اند.

دریادار قربانی تأکید کرد: نیروی پدافند هوایی، در صیانت از مرزهای هوایی کشور و کنترل کلیه تحرکات و رفت و آمدهای مرزی بسیار موفق عمل کرده و همواره سربلند بوده است.

انتهای پیام/ 3728

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه