۸ پروژه شهری قرچک با حضور استاندار تهران افتتاح شد

به مناسبت هفته دولت، ۸ پروژه شهرداری قرچک با اعتباری بالغ‌ بر ۶۹۳ میلیارد ریال با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قرچک، به مناسبت هفته گرامیداشت دولت، هشت پروژه شهرداری قرچک با اعتباری بالغ‌ بر ۶۹۳ میلیارد ریال عصر امروز با حضور محسن منصوری استاندار تهران، حجت الاسلام اسماعیلی امام جمعه، علیرضا فاتحی نژاد فرماندار، حسین نوش آبادی نماینده مجلس، محسن خرمی شریف شهردار، مجید قصرپناه بخشدار و دیگر مسئولین افتتاح شد.

ادای احترام به شهدای گمنام

محسن منصوری استاندار تهران، در ابتدای سفر خود به شهرستان قرچک، در  آیین تجدید میثاق با آرمان‌های انقلاب اسلامی و گلباران مزار شهدای گمنام که با حضور مسؤولان شهرستان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگر برگزار شد، حضور یافت.

استاندار تهران و هیأت همراه، با نثار گل، به مقام شامخ شهدا ادای احترام کرده و با قرائت فاتحه یاد و خاطره شهدای دولت به‌ویژه شهیدان رجایی و باهنر را گرامی‌داشتند.

تشریح پروژه‌های شهری قرچک

محسن خرمی شریف شهردار قرچک در حاشیه افتتاح پروژه های شهری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: هفته دولت با یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر گره خورده است، شهیدانی که در راه اعتلای وطن و حفاظت از دستاوردهای انقلاب اسلامی از جان عزیز خود گذشتند و تمام خادمان مردم بایستی به تاسی از این شهیدان بزرگوار خدمت صادقانه را الگوی و در دستور کار خود قرار دهند.

وی با بیان اینکه در اجرای پروژه های عمرانی در سطح شهر، توزیع عادلانه امکانات در مناطق کم برخوردار در اولویت قرار گرفته است، گفت: با توجه به اینکه توزیع عادلانه امکانات در تمامی محلات سطح شهر یکی از اصول دستیابی به توسعه پایدار شهری است، به تعریف پروژه ها و تقویت زیرساخت های عمرانی در محلات شهر همت گماشته ایم تا با خدمت رسانی مطلوب، شهروندان از سطح رفاه نسبی برخوردار شوند.

شریف به پروژه‌های شهرداری در بخش‌های مختلف فرهنگی، ورزشی، فضای سبز و خدماتی اشاره کرد و افزود: پردیس سینمایی در زمینی به متراژ ۱۰ هزار مترمربع با زیربنای ۱۱۰۰ مترمربع با سه سالن نمایش با اعتباری بالغ‌بر ۳۸۰ میلیارد ریال توسط استاندار به بهره‌برداری رسید.

شهردار قرچک بیان داشت: یکی از پروژه‌های دیگر حوزه فرهنگی، نمایشگاه دائمی بود که در زمینی به متراژ ۱۲۰۰ هزار مترمربع با زیربنای ۱۲۰۰ مترمربع با ۴۰ غرفه بااعتباری بالغ‌بر ۱۶۰ میلیارد ریال به بهره‌برداری رسید.

وی تصریح کرد: دو پروژه حوزه فضای سبز در جهت ارتقای سرانه‌های فضای سبز، پارک پرواز به متراژ ۴ هزار مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال در منطقه پویینک و پارک پردیسان به متراژ ۴ هزار مترمربع بااعتباری بالغ‌ بر ۱۲ میلیارد ریال در منطقه فردیس افتتاح شد.

شهردار قرچک خاطرنشان کرد: پایانه اتوبوس‌رانی درون‌شهری یکی دیگر از پروژه های مدریریت شهری بود که در زمینی به متراژ ۳ هزار مترمربع با زیربنای ۱۵۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۳۱ میلیارد ریال توس استاندار تهران افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

خرمی شریف در پایان به افتتاح سه پروژه قابل‌افتتاح حوزه ورزشی و مدیریت بحران توسط استاندار تهران در جهت ارتقای سرانه‌های ورزشی همچون سوله‌های چندمنظوره مدیریت بحران پرواز، گوهردشت و فردیس اشاره کرد و اظهار داشت: سوله چندمنظوره مدیریت بحران گوهردشت در زمینی به متراژ یک هزار مترمربع با زیربنای ۳۴۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۱۵ میلیارد ریال، سوله چندمنظوره مدیریت بحران پوئینک به متراژ ۴۵۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد ریال و سوله چندمنظوره مدیریت بحران فردیس در زمینی به متراژ ۱۵۰۰ مترمربع با زیربنای ۶۰۰ مترمربع بااعتباری بالغ‌بر ۵۰ میلیارد ریال در این هفته مبارک هدیه شهرداری به شهروندان عزیز قرچک بود که به بهره برداری رسید.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه