فرمانده سپاه امام سجاد: مرحوم عباسی مظهر پویایی در سیاست و انسجام عمومی بود+عکس

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: مرحوم عباسی محور وحدت انسجام و پویایی و تحرک در استان و کشور بود و همیشه به عنوان نیروی مبارز و انقلابی در خط مقدم بود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از میناب، مراسم بیستمین سالگرد مرحوم حجت الاسلام عباس عباسی نماینده فقید مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بندرعباس، سردار اباذرسالاری فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان و جمعی از مسئولان شهرستان و استان در مسجد امام خمینی (ره) این شهرستان برگزار شد.

 

در این مراسم سردار اباذرسالاری فرمانده سپاه امام سجادع استان گفت: جنس مرحوم عباسی از جنس مبارز انقلابی و شهدا و ایثارگران بود.

وی افزود: مرحوم عباسی محور وحدت انسجام و پویایی در سیاست و تحرک در استان و کشور بود و همیشه به عنوان نیروی مبارز و انقلابی در خط مقدم قرار داشت.

 

فرمانده سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان گفت: مرحوم عباسی در دل مردم جا داشت و هنوز زنده و پویا برای شهر و استان و کشور است.

سالاری اضافه کرد: مرحوم عباسی در ولایت مداری و دفاع از ولایت یکه تاز بود و اهل معامله نبود و آنچه حق بود را به زبان می‌آورد و در دفاع از ولایت و در مسیر انقلاب بود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: ما نباید فضیلت‌ها و ارزش‌های مرحوم عباسی را فراموش کنیم بلکه می‌بایست آنها را به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

 

وی افزود: مرحوم عباسی شخصیتی بی نظیر و ناشناخته بود و فروتنی و زهد او الگویی برای کار سیاسی در جامعه ما است.

 

امام جمعه بندرعباس اضافه کرد: در بیستمین سالگرد مرحوم عباسی فضیلت‌های او را بگوییم و دمادم بازگو کنیم تا جامعه الگوها و ارزش‌های اخلاقی خویش را فراموش نکنیم.

انتهای پیام/ 3728

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه