تجاری سازی تولیدات سلامت محور در دستور کار دانشگاه علوم پزشکی شیراز

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیرازاظهار داشت: حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و تجاری سازی تولیدات سلامت محور در دستور کار جدی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار دارد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شیراز، نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت صبح امروز، در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز و با حضور رئیس دانشگاه و مدیران ارشد دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه مجموعه دانشگاه از فعالیت شرکت های دانش بنیان برای تولید محصولات سلامت محور و تجاری سازی آن حمایت می کند گفت: ایجاد زیرساخت‌های مناسب برای دانش شرکت‌های دانش بنیان و تجاری‌سازی محصولات آن، بستر رشد اقتصادی و خودکفایی کشور را به همراه دارد.

سید وحید حسینی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر تولید ملی، کلید حل مشکلات اقتصادی و راه اصلی عبور از دشواری‌های اقتصادی است، اظهار کرد: فراهم سازی بسترها و زیرساخت‌های رشد دانش بنیان‌ها و حمایت از تولید داخلی، در دستور کار جدی مجموعه دانشگاه علوم پزشکی شیراز قرار دارد.

 مسئول ارشد حوزه سلامت فارس ادامه داد: شرکت‌های دانش بنیان نیز می توانند با شناسایی نیازهای ضروری جامعه و استفاده کاربردی و موثرتر از تخصص و مهارت خود، در رسیدن کشور به اقتصاد دانش بنیان و خودکفایی مشارکت داشته باشند.

وی تاکید کرد: نشست‌های منظم و مستمر ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت، نشان از اهمیت و نقش ارزشمند شرکت های دانش بنیان در آینده کشور و استان دارد، بنابراین ضرورت دارد سازمان ها و ادارات مرتبط نیز برای تسریع در رفع دغدغه های شرکت های دانش بنیان در گشایش مسیر های توسعه اقتصاد ملی مشارکت بیشتری داشته باشند.

در نشست ستاد دانشگاهی ارتقای تولید دانش بنیان در حوزه سلامت، یکی از پژوهشگران دانشکده پزشکی شیراز در زمینه تولید محصول سلامت محور توضیحاتی ارایه داد که با برای قرار گرفتن در مسیر تولید دانش بنیان، از سوی مسئولان دانشگاه راهنمایی های لازم انجام شد.

همچنین مدیران ارشد دانشگاه در این نشست به بیان دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون ارتقای فعالیت ها و حمایت از شرکت های دانش بنیان و اشتغال آفرینی پرداختند.

 

انتهای پیام/ج

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه