خبر خوب پلیس راهور برای گچسارانی ها

رییس راهنمایی و رانندگی گچساران گفت: تعویض پلاک خودروهای عمومی(انواع تاکسی درون و برون شهری)و انواع تراکتورهای زراعتی در مرکزتعویض پلاک پلیس راهور این شهرستان انجام می شود.

سرهنگ دوم سید مسعود جهانبین در گفت و گو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در گچساران اظهار کرد: از روز شنبه هفته آینده تعویض پلاک برخی از خودروها در این شهرستان انجام می شود.

وی بیان کرد: از تاریخ ۱۲ شهریورماه جاری تعویض پلاک خودروهای عمومی( انواع تاکسی درون و برون شهری) و انواع تراکتورهای زراعتی در مرکز تعویض پلاک پلیس راهور گچساران انجام می گیرد.

رئیس راهنمایی و رانندگی گچساران تصریح کرد: این اقدام در راستای رفاه حال شهروندان شهرستان و جلوگیری از اتلاف وقت آنها انجام شده است.

جهانبین عنوان کرد: این کار با پیشنهاد رئیس پلیس راهورگچساران و موافقت رئیس پلیس راهور کهگیلویه و بویر احمد و با هماهنگی های لازم جهت اخذ مجوز صورت گرفته است.

وی گفت: شهروندان گچسارانی برای انجام کلیه خدمات خودروهای فوق اعم‌از سند المثنی کارت المثنی وسایر خدمات دیگر،نیازی به مراجعه به مرکز استان نداشته و تمام خدمات عنوان شده را می توانند در مرکز تعویض پلاک پلیس راهور این شهرستان انجام دهند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه