بازاریان لرستان ۴۲۰۰ بسته معیشتی ۵۰۰ هزار تومانی بین نیارمندان توزیع کردند

مسوول بسیج اصناف لرستان از تهیه و توزیع ۴۲۰۰ بسته معیشتی بین نیازمندان توسط اصناف و بازاریان این استان خبر داد.

حیدر احمدی مسوول بسیج اصناف لرستان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد ضمن گرامیداشت هفته بسیج اصناف گفت: اصناف و بازاریان از صدر اسلام تا کنون همواره در کنار علما و دین بوده‌اند، کمااینکه در تاریخ انقلاب اسلامی نیز همواره شاهد حمایت و پشتیبانی بازاریان از انقلاب پ ولایت بوده‌ایم.

وی با بیان اینکه بازاریان لرستان همواره حامی انقلاب بوده‌اند، افزود: لرستان ۳۱۳ شهید اصناف و بازاری در دفاع مقدس تقدیم نظام و انقلاب کرده است که بر همین اساس در کنگره بزرگ شهدای لرستان بدنبال برگزاری یادواره این شهدای گرانقدر هستیم.

مسوول بسیج اصناف لرستان گفت: در راستای برگزاری یادواره شهدای اصناف لرستان اقدام به طراحی تصویر شهدا به صورت دیجیتال کرده‌ایم و کتاب نقش اصناف و بازاریان لرستان در دفاع مقدس و پس از آن نیز در حال تالیف است.

وی به برخی اقدامات بسیج اصناف لرستان اشاره و خاطرنشان کرد: برگزاری کلاس‌های فقه بازار برای کسانی که می‌خواهند به این عرصه ورود پیدا کنند از مواردی است که در دستور کار ما قرار دارد و انجام می‌شود.

احمدی از برگزاری رزمایش عاشقان ثارالله توسط بازاریان خبر داد و یادآور شد: در این رزمایش ۴ هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی هر یک به ارزش ۵۰۰ هزار تومان با کمک بازاریان تهیه و با اولویت کمک به بازاریان نیازمند توزیع شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه