12 پروژه شهرداری بندرعباس رونمایی و افتتاح شد+فیلم

12 پروژه شهرداری بندرعباس عصر امروز با حضور استاندار و نماینده هرمزگان و بصورت مردمی مورد بهره‌برداری و رونمایی قرار گرفت.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندرعباس، 12 پروژه حوزه شهرداری این شهر با ارزش 720 میلیارد ریال عصر امروز با حضور مهدی دوستی استاندار هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم و اعضای شورای شهر و دیگر مسؤولان محلی و به صورت مردمی مورد بهره‌برداری و رونمایی قرار گرفت.

ابتدا تمثال شهید سلیمانی و پروفسور خشنود در دو نقطه شهر بندرعباس با اعتبار 4.5 میلیارد ریال رونمایی شد.

 

 

  بلوار معراج شهر بندرعباس در مجاورت با هتل هما نیز با اعتبار ۶۰ میلیارد ریال و پارک بانوان جهان آرا با اعتبار 4.5 میلیارد ریال و بوستان ساحلی صدف با اعتبار ۲۵۰ میلیارد ریال نیز از دیگر پروژه‌های شاخصی بودند که عصر امروز مورد بهره‌برداری قرار گرفتند.

مهدی نوبانی، شهردار بندرعباس در حاشیه افتتاح این پروژه‌ها در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بزودی در کنار پارک ساحلی صدف، کلنگ‌زنی ساخت فانوس دریایی بزرگی را خواهیم داشت که طراحی آن در حال پایان است.

 

 

وی همچنین عنوان کرد: بوستان ساحلی صدف با فضای سبز مناسبی تدارک دیده شده و درختان کاشته شده در آن نیز مثمر و سایه دار هستند.

تمثال شهید سلیمانی نصب شده در محله سنگ‌کن بندرعباس

 

نوبانی بابیان این که ایجاد پارک کودکان، زمین والیبال ساحلی، استفاده از آسفالت رنگی برای پیاده روی و دوچرخه سواری نیز در این پارک انجام شده است، خاطرنشان کرد: برنامه داریم تا ساحل پشت شهر را تا بندر شهید حقانی برای پیاده روی و استفاده معلولان مهیا کنیم و بزودی دستگاه ساحل روب نیز خریداری و مورد استفاده قرار خواهیم داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، شهرداری بندرعباس بدلیل جذب بیش از نیاز نیرو در سنوات گذشته با گرفتاری‌های مالی متعددی در دوره جدید مواجه است و تلاش برای تأمین منابع عمرانی و اجرای پروژه‌های توسعه شهری با وجود محدودیت‌های مالی از ویژگی‌های دوره جدید آن است که توانسته بمناسبت هفته دولت امسال بیش از 70 میلیارد تومان پروژه را به بهره برداری برساند.

انتهای پیام/ 3728

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه