سردار ایزدی: حرکت انقلاب اسلامی رو به جلو و امید بخش است

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح گفت: انقلاب اسلامی به رغم تحریمهای فلج کننده دشمنان در ۴۰ سال گذشته حرکت رو به جلویی داشته و اگر این مسیر را تداوم بخشیم، آینده درخشانی در انتظار ملت ایران و ملتهای منطقه است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از مشهد، سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم نکوداشت سردار شهید محمود کاوه که عصر امروز در بهشت رضا (ع) برگزار شد، اظهار کرد: استقلال و پیشرفتهای کشور مرهون خون شهیدان است و راه این بزرگ مردان باید ادامه یابد.

وی با بیان اینکه همه برای پیشبرد اهداف نظام باید پای کار باشند، تصریح کرد: شهید کاوه به آنچه می توانست برای این نظام و انقلاب انجام دهد، به صورت کامل عمل کرد. این شهید بزرگوارشخصیت برجسته و شجاعی داشت و در عملیات های مختلف با روشن بینی و شناسایی عمیق خدمات ارزنده ای برای انقلاب انجام داد.

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح افزود: شهید کاوه در کردستان کارهای ارزشمندی انجام داد، مجاهدت شهدا در عملیات کربلای 2 وصف نشدنی است.

سردار ایزدی با تاکید برحفظ راه شهدا ، اظهار کرد: این راه امانت ارزشمندی است که باید مانند شهید سلیمانی آن را ادامه دهیم.

وی گفت: انقلاب اسلامی به رغم تحریمهای فلج کننده دشمنان در ۴۰ سال گذشته حرکت رو به جلویی داشته و اگر این مسیر را تداوم بخشیم، آینده درخشانی در انتظار ملت ایران و ملتهای منطقه است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه