شهیدعباس موسوی بیجن‌آبادی: فرمان رهبر را با جان و دل بپذیرید

شهیدسید عباس موسوی بیجن‌آبادی در بخشی از وصیت‌نامه خود آورده است «فرمان رهبر را با جان و دل بپذیرید چون او آگاه به مسائل است».

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از همدان، «شهید»؛ شاهد شهود عرفانی شد و نقش هرچه خوبی را در چهارفصل گیتی نمایان کرد و چشم ستارگان آسمان را روشن، ققنوس هشت جنت که هفت آسمان را مجذوب خود کرده است، همان عاشقی که در وادی مقدس عاشقی، پر پرواز گشود و فرشتگان را نوازشگر روح نابش کرد.

می‌خواهیم هر روز را با نامی و یادی از این ستاره‌ها، شب کنیم و کار را با تبرک و مدد از این عارفان عاشق آغاز؛ باشد که ادای دینی باشد بر آن همه رشادت، شهامت، مجاهدت و شجاعت... برگ سبزی، تحفه درویش، تا چه قبول افتد و چه در نظر آید.

3041/ تبرک لحظاتمان با شهید سید عباس موسوی بیجن‌آبادی

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

به نام الله و با سلام بر یگانه منجی عالم بشریت آقا امام زمان(عج) و نائب برحقش امام خمینی و درود ما بر این آفتاب عالم‌افروز و این هدایتگر راه انبیاء و وارث این مرز و بوم روح خدا فرمانده کل قوا پیرجماران.

درود بر تمام رزمندگان و ادامه‌دهندگان راه شهدای اسلام؛ من به عنوان یک بسیجی چند نصیحت کوچک به ملت شهیدپرور و انقلابی دارم؛ از تمام جوانان و آنهایی که توان جنگیدن دارند می‌خواهم به ندای پیر جماران لبیک گفته و فرمان آن رهبر بزرگ را با جان و دل بپذیرید چون او رهبری آگاه به مسائل است.

شما برادران من مانند اوایل انقلاب که دشمن را خوار و سرنگون کردید این دشمن کافر را با رفتن به جبهه و پر کردن جای لاله‌های به خون خفته از پای درآورید، مردن برای هر فردی هست و چه بهتر که مرگ با عزت باشد که شهادت عزت ابدی است.

از خانواده خوبم می‌خواهم برای من گریه نکنید و از خداوند تشکر کنید که فرزندتان را در راه خدا داده‌اید چون من امانتی بودم از جانب خدا در دست شما خداوند همانطوری که مرا به شما داده به این طریق هم مرا از شما می‌گیرد.

دین خدا احتیاج به یاری داشت و من هم برای انجام وظیفه به جبهه آمدم، در برابر مشکلات صبور باشید و راهم را ادامه دهید، می‌خواهم که خواهرانم با تربیت اسلامی به جامعه وارد شوند، نگذارند اسلحه من بر زمین بیافتد، تنها راه سعادت ایمان، جهاد و شهادت است، شهید در درگاه خداوند رستگار است و خدا در قرآن می فرماید مبادا آنهائی که در راه خدا کشته می‌شوند را مرده بدانید بلکه آنها زنده‌اند و در درگاه خداوند روزی می‌خورند و پس در راه خدا جهاد کنید.

انتهای پیام/ 89001/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه