برترین‌های مسابقات اسکیت سرایان معرفی شد

پرونده مسابقات قهرمانی اسکیت نونهالان دختر و پسر گرامیداشت هفته دولت شهرستان سرایان با معرفی نفرات برتر بسته شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سرایان، در راستای ایجاد شور و نشاط اجتماعی، شناسایی و پرورش استعدادهای بالقوه ورزشی و گرامیداشت هفته دولت اسکیت شهرستان سرایان برگزار شد.

در این دوره از رقابت‌ها  مسابقات ۵۰ نونهال دختر و پسر اسکیت‌باز سرایانی در سه بخش فری جامپ و اسپید اسلالوم و بتل در سالن ورزشی نشاط این شهرستان با داوری منیب احمدی مقدم و مصطفی شبانی به رقابت پرداختند.

پرونده مسابقات اسکیت دختران رده سنی متولدین ۱۳۸۰ شهرستان سرایان در ماده  بتل با قهرمانی آرزو داروغه، نایب قهرمانی فاطمه بهاری و مقام سومی سوگل جمعگی بسته شد و در رده سنی متولدین ۱۳۹۰ همین ماده با برتری یلدا سمیعیان، فروغ سادات فرخی، الینا دهقان و پرستش کریمی بسته شد.

در بخش پسران رقابت‌های اسکیت ماده بتل پسران رده سنی متولدین ۱۳۸۰، صادق شریف زاده، احسان گلی و مصطفی عربی بر سکوی اول تا سوم ایستادند و در رده سنی متولدین ۱۳۹۰ همین ماده نیز امیرحسین بیهقی، رسول کربلایی و امیرعلی پهلوان رتبه اول تا سوم را کسب کردند.

مسابقات اسپید اسلالوم بخش دختران رده سنی متولدین ۱۳۸۰ شهرستان سرایان با قهرمانی آرزو داروغه، مقام دومی فاطمه زهرا علیپور و رتبه سوم عاطفه بخشی به پایان رسید و در رده سنی متولدین۱۳۹۰ این ماده نیز پرستش کریمی، آنیتا صادقی زاده و یسنا سمیعیان مقام‌های اول تا سوم را بدست آوردند.

در رشته اسپید اسلالوم پسران رده سنی  متولدین ۱۳۸۰ این دوره از مسابقات، محمد صادق شریف زاده، مصطفی عربی و مهدی زیوری حائز رتبه‌های برتر شدند و  در رده سنی متولدین ۱۳۹۰ همین ماده ورزشی نیز یاسین کربلایی، رسول کربلایی و محمدامین عربی مقام‌های اول تا سوم را از آن خود کردند.

مسابقات قهرمانی اسکیت شهرستان سرایان در فری جامپ بخش پسران رده سنی متولدین۱۳۸۰ با قهرمانی محمدصادق شریف زاده و رتبه‌بندی مهدی کاظمی و مصطفی عربی به خط پایان رسید و در رده سنی متولدین ۱۳۹۰ همین رویداد ورزشی نیز رسول کربلایی، امیر علی پهلوان و محمد امین عربی حائز مقام‌های اول تا سوم شدند.

در مراسم اختتامیه مسابقات قهرمانی اسکیت شهرستان سرایان گرامیداشت هفته دولت با حضور مسئولان اداری و ورزشی این شهرستان از نفرات برتر هر‌ ماده با حکم، مدال و هدایای ارزنده‌ای تجلیل شد.

انتهای‌پیام/69014

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه