از زائرسرای کهگیلویه و بویراحمد در مشهد مقدس چه خبر؟

در حالی استان کهگیلویه و بویراحمد شیفتگان محروم و مستضعف بسیاری برای زیارت حرم امام مهربانی‌ها حضرت رضا (ع) دارد با ساخته شدن زائرسرای امام رضا در مشهد مقدس مشکل بزرگی از پیش روی محبین امام برداشته می‌شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از یاسوج، طبق آن چه که مسئولان و استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان می‌کنند همه استان‌های کشور زائرسرای خود در مشهد مقدس و در جوار بارگاه ملکوتی ثامن‌الائمه را ساخته‌‌اند مگر زائرسرای استان کهگیلویه و بویراحمد که کمبود و نقصانی برای استان به شمار می‌رود.

در حالی که استان شیفتگان محروم و مستضعف بسیاری برای زیارت حرم امام مهربانی‌ها حضرت رضا (ع) دارد و با ساخته شدن زائرسرای امام رضا در مشهد مقدس مشکل بزرگی از پیش روی محبین امام برداشته می‌شود.

در همین خصوص هر چند استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشستی عنوان کرده که مبلغ 40 میلیارد در اختیار داریم تا زائرسرا را بسازیم اما همت خیرین و نیکوکاران را در این راه می‌طلبد تا با کمک‌های خود به ساخت هر چه سریع‌تر زائرسرا کمک کنند چرا که زیبنده استان کهگیلویه و بویراحمد نیست همچنان در مشهدالرضا بدون زائرسرا باشد و زائران استان از خدمات آن بی‌بهره باشند.

انتهای پیام/ 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه