نکته امیدوار کننده در انتصاب مدیران به روایت استاندار کهگیلویه و بویراحمد

هر چند دخالت‌های بی‌جا در انتصاب مدیران استان کهگیلویه و بویراحمد زیاد است اما در جاهایی نیز نکات امیدوار کننده‌ای وجود درد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از یاسوج؛ دخالت در انتصابات به معضلی بزرگ در کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد تبدیل شده به نحوی که وقت زیادی از خدمت مسئولان به مردم صرف پاسخگویی دخالت‌های بیجا در انتصابات می‌شود و حاشیه های ایجاد می‌کند که یک استان را از کار و تلاش در مسیر خدمت به مردم باز می‌دارد.

چنین وضعیتی در استان کهگیلویه و بویراحمد حادتر از سایر نقاط کشور است و موجب شده تا روند توسعه در استان با چالش و گاها بن بست مواجه شود استانی که از سایر نقاط کشور در زمینه های مختلف عقب مانده و در یک قلم صنعت استان کهگیلویه و بویراحمد به گواه آمار و به قول خود مسئولان استان کمتر از نیم درصد صنعت کشور را شامل می شود.

دخالت بیجای سیاسیون و نمایندگان هم در انتصابات چنان بوده که موجب شده افراد توانمند و نخبه کمتر مورد توجه قرار گرفته و در دایره چینش مدیریتی جایگاهی نداشته باشند.

نمایندگان و سیاسیون در دولت‌های مختلف هیچگاه اجازه ندادند تا مسیر انتخاب مدیران به درستی طی شود و به همین دلیل مسئولانی وابسته به افراد خاص بر مصادر نشستند که توان تصمیم گیری درست را برای مجموعه خود نداشتند.

در دوره فعلی نیز چنین مشکلی بر سر راه مدیریت استان قرار داشته اما نکته امیدوار کننده اینکه در کنار همه این دخالت‌ها برخی افراد ذی نفوذ و دارای جایگاه به هیچ وجه در موضوع چینش مدیران دخالت نداشته‌اند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد در نشست وزیر کشور با نماینده ولی فقیه در استان خطاب به سردار احمد وحیدی چنین گفت که نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای حضور ما در استان تاکنون هنوز یک مورد را معرفی نکرده و یا افرادی را جهت تصدی مدیریت‌ها مد نظر نداشته و هرگز برای چنین موضوعی تماسی برقرار نکرده که یکی از نکات بارز شخصیتی آیت الله حسینی است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، این عملکرد خود الگویی برای سایر روحانیون است که دست مسئولان ارشد را برای انتخاب افراد اصلح و کاردان باز بگذارند چرا که استان از دخالت‌های بیجا در انتخاب مدیران ضربات سختی خورده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه