تعاونی های کشاورزی در بخش طارم سفلی تشکیل می شوند

با توجه به انعقاد تفاهم نامه بین وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و بنیاد علوی، تفاهم نامه منعقده در روستای عباس آباد طارم سفلی بررسی و مقرر شد تعاونی های کشاورزی در این بخش ایجاد شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قزوین، در دومین روز از هفته تعاون قاسم آقاعلیخانی معاون تعاون اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین به همراه حجت الاسلام شهبازی نماینده بنیاد علوی در منطقه و تنی چند از همکاران خود در روستای عباس آباد بخش طارم سفلی حضور یافت و در نشستی با اهالی این روستا و اهالی روستاهای حومه، به بررسی تفاهم نامه منعقده بین وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد علوی مبنی بر تشکیل تعاونی ها پرداخت.

آقاعلیخانی در این نشست، در خصوص تاریخچه و مزیت های تعاونی و نقش تشکیل تعاونی ها در توسعه مناطق محروم به ویژه تاثیر در توسعه و رونق طارم سفلی مطالبی ارائه کرد. 

همچنین در این نشست مقرر شد نسبت به ایجاد تعاونی های کشاورزی به ویژه زنبورداری برای متقاضیان و تعاونی تامین مواد مورد نیاز زنبورداران اقدام و حمایت های لازم از سوی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و بنیاد علوی انجام شود که گامی موثر در رفع محرومیت مناطق طارم سفلی خواهد بود. 

گفتنی است در این جلسه بر تشکیل تعاونی های مذکور در اسرع وقت تاکید شد و در پایان، به پرسش حاضرین در نشست پاسخ داده شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه