کسب عنوان برتر استاندار هرمزگان انتظارات را دوچندان کرده است

رییس شورای شهر بندرعباس گفت: کسب مقام استاندار برتر در کشور توسط استاندار هرمزگان، انتظارات را نیز افزایش داده است و باتوجه به همراهی و همکاری مداوم استاندار با مجموعه شهرداری و شورای شهر، این انتظار دوچندان می شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندرعباس، فاطمه جراره رییس شورای شهر بندرعباس شب گذشته در آیین افتتاح بوستان ساحلی صدف، ضمن تبریک‌ به استاندار در پی کسب مقام استاندار برتر در کشور با بیان اینکه انتظار ما نیز افزایش می یابد، اظهار کرد: باتوجه به همراهی و همکاری مداوم استاندار با مجموعه شهرداری و شورای شهر، این انتظار دوچندان می شود.

وی در ادامه افزود: با توجه به کمبودها در استان هرمزگان به ویژه در سرانه فضای سبز، گردشگری و تفریحی و... که دغدغه شهروندان بوده، این انتظار افزایش پیدا می کند و از استاندار درخواست کمک جهت رفع این کمبودها را داریم.

 رییس شورای شهر بندرعباس ضمن تشکر از شهردار، کارکنان شهرداری به ویژه پاکبانان، ادامه داد: پیش از این، در این محل، دست فروشهایی مستقر بودند، اما امروز شاهدیم که به یک محیط تفریحی تبدیل شده است.

وی با درخواست از استاندار و نمایندگان مجلس، اضافه کرد: باتوجه به اینکه برنامه ریزی استاندار هرمزگان نیز در حوزه بسته‌های سرمایه گذاری استان تعریف شده است اگر بتوانیم موضوعات مرتبط با بخش سرمایه گذاری و مشکلات این بخش از شهر بندرعباس را حل و فصل کنیم با توجه به داشتن پتانسیل ساحل و دریا، این شهر قطعا می‌تواند به یک شهر گردشگری زیبایی تبدیل شود.

رییس شورای شهر بندرعباس از نمایندگان که همیشه پای کار هستند و استاندار هرمزگان تقاضا کرد کمک کنند تا این امر محقق گردد.

انتهای پیام/ 3728

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه