دورازه عتبات| آماده باش 100 مدرسه برای اسکان زائرین اربعین

مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام گفت: نزدیک به ۱۰۰ مدرسه از ورودی استان تا مهران که در مسیر تردد زائرین قرار گرفته برای اسکان آنها تدارک دیده شده است.

علی درویشی مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در ایلام اظهار کرد: اداره کل آموزش وپرورش استان همسو با سایر دستگاه‌های استان در امر خدمت رسانی به زائرین اقدامات قابل توجهی انجام داده است.

وی تصریح کرد: نزدیک به ۱۰۰ مدرسه از ورودی استان تا مهران که در مسیر تردد زائرین قرار گرفته برای اسکان آنها تدارک دیده شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان یادآور شد: علاوه بر اسکان زائرین در مدارس، واحدهای آموزشی سطح شهر مهران را در اختیار دستگاه‌های اجرایی که در این ایام وظیفه خدمت رسانی به زائران را برعهده دارند، قرار داده‌ایم.

درویشی اضافه کرد: آموزش وپرورش استان به‌طور تجمیعی برای پذیرایی و خدمات دهی به زائرین اقدام به ایجاد یک موکب با همکاری تشکل‌های دانش آموزی در شهرستان مهران کرده است.

وی ادامه داد: توسط انجمن اسلامی دانش آموزی استان از دانش آموزان برای خدمات دهی به زائرین اربعین در موکب مهران دعوت شده است.

مدیرکل آموزش وپرورش استان ایلام گفت: کلیه خدمات رسانی اداره کل به زائرین تا بعد از اربعین ادامه خواهد داشت.

درویشی خاطرنشان کرد: تمام امکانات برای خدمتگزاری به زائرین از طرف آموزش وپرورش آماده شده که ان شاءالله بتوانیم سهم کوچکی در ارائه خدمات رسانی به مشتاقان ائمه اطهار(ع) داشته باشیم.

انتهای پیام/ س

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه