آب‌رسانی سپاه به مناطق فاقد جاده دشتستان/ مهاجرت اهالی روستا در نبود آب

با توجه به خشکسالی و خشک شدن چشمه‌ها و قنات‌ها، به عشایرهای روستای انارستان بخش ارم شهرستان دشتستان که دچار بحران آب شده‌اند، آب‌رسانی شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از دشتستان، روستای انارستان که یکی از روستاهای عشایرنشین شهرستان دشتستان و در ۳۵ کیلومتری برازجان واقع شده و با هدف خدمات‌رسانی به این عشایر زحمتکش، از سوی گردان امام حسین (ع) شهرستان دشتستان تیپ عملیاتی ۳۹ امام صادق (ع) استان بوشهر بیش از ۲۰۰ پک آب معدنی توزیع شد.

اهالی این روستا ضمن قدردانی از زحمات گردان امام حسین تیپ امام صادق در توجه به نبود آب شرب در این روستا اظهار داشتند: درد عشایر مردم روستای انارستان شهرستان دشتستان نبود آب جهت شرب و حتی احشام است.

کم آبی در روستای عشایری نارستان موجب شده تا این عشایر احشام خود را به نازل ترین قیمت فروخته و به شهر  و یا روستاهای همجوار مهاجرت نمایند.

به گفته اهالی تنها راه نجات صدها راس گوسفند و بزغاله این روستای عشایری، تأمین آب به هر طریق ممکن بوده و از مسؤولین استمداد چاره‌اندیشی با طرح‌های آبخیزداری، ایجاد سد مخزنی و ترمیم جاده دسترسی به روستا جهت انتقال آب با تانکر را دارند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه