اختصاص اینترنت رایگان برای ۱۲هزار نفر

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: اینترنت رایگان برای ۱۲هزار نفر اختصاص پیدا کرده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شهرستان ساری، محمدمهدی اسماعیلی پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از تالار مرکز ساری، اظهار کرد: این مجموعه کم نظیری به لحاظ امکانات است.

وی با اشاره به معطل ماندن ۱۵ ساله این مجموعه، تصریح کرد: تا سال گذشته مبلغ ۷۴ میلیارد تومان هزینه شده در دولت آیت‌الله رییسی در ۹ ماهه زمان دولت ۸۹ میلیارد تومان هزینه شده است.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطر نشان کرد: ۱۵ مجموعه تالارهای مرکز کشور از دست احداث و تکمیل داریم که عمر شروع این پروژه‌ها بیش از ۱۵ ساله است و اگر رها می‌کردیم باید این مجموعه را بخش میراثی واگذار می‌کردیم و تبدیل به موزه عبرت می‌شده است.

اسماعیلی یادآور شد: در دولت بنا داریم به جای شعار کارنامه ارایه بدهیم، مردم از شعار خسته هستند، در کرمان، ارومیه و یزد نهضت تکمیل کردن تالارهای فرهنگی در دستور کار است.

وی ادامه داد: تکمیل پروژه کتابخانه ساری را در دستور کار قرار می‌دهیم و قطع به یقین این پروژه را به بهره‌برداری می‌رسانم.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به اقدامات انجام شده دولت برای حمایت از کارخانه چوب و کاغذ، گفت: زیر بنای این مجموعه توسط آیت‌الله رییسی بنا گذاشته شده ۳۸ هزار تن برای آموزش و پرورش خریداری انجام می‌شود.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه