تحویل 1000 تن آسفالت به یزد توسط قرارگاه سازندگی بسیج برای معابر روستایی

دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت زدایی بسیج کشور با بیان این‌که ظرفیت‌های استان یزد بیشتر از محرومیت‌های آن است، گفت: تاکنون بالغ بر 80 درصد سهمیه آسفالت استان یزد از سوی قرارگاه سازندگی بسیج تحویل شده و 400 تن سهمیه مازاد نیز برای یزد در نظر گرفته شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در یزد، مهدی غلامی در جریان سفر خود به این استان با حضور در هماهنگی طرح‌های در دستور کار بسیج سازندگی، اظهار کرد: ۱۳۱ میلیارد تومان بودجه تخصیصی بسیج برای آبرسانی به استان یزد بوده که تاکنون ۵۵ میلیارد تومان از آن  پرداخت شده و روند مثبتی در محل‌های آبرسانی داریم.

وی افزود:  خط انتقال آب محمد آباد به پایان رسیده، فازهای شهرک طوبی نیز در مرحله پایانیست، روستای درین در شهرستان میبد و عملیات آبرسانی به تنگ چنار و شهرستان خاتم نیز شرایط مثبتی دارد.

دبیر قرارگاه سازندگی و محرومیت‌زدایی بسیج کشور با اشاره به اهمیت ارتباط و همکاری دو طرفه بسیج سازندگی یزد با آبفای استان، گفت: شش کارگاه در شهرستان‌های مهریز، اردکان، تفت و یزد ایجاده شده و چهار کارگاه نیز در حال ساخت است.

غلامی تهیه ملزومات برای کارگاه‌های توانمندسازی جامعه هدف بسیج را از دیگر اقدامات انجام شده و در دستور کار دانست و بیان کرد:‌ در رابطه با مسئله آسفالت بین روستاها، مزارع، نواحی مقاومت بسیج و پاسگاه‌های انتظامی نیز، ۱۳۰۰ تن سهمیه آسفالت یزد است که تاکنون ۸۰ درصد آن به استان داده شده است.

وی تأکید کرد: ۴۰۰ تن به سهمیه آسفالت استان یزد اضافه شده که در مقرر شد به جز روستاها به محلات کم برخوردار و حاشیه شهر یزد نیز اختصاص یابد.

دبیر قرارگاه سازندگی بسیج کشور با بیان این‌که ظرفیت‌های استان یزد بیشتر از محرومیت‌های آن است و می‌توان با برنامه‌ریزی مناسب و همگرایی بیش از پیش نظام مدیریتی استان طی پنج سال آینده مباحث مربوط به محرومیت زدایی روستا‌ها و حاشیه شهر استان یزد مطرح و ساماندهی شود.

انتهای پیام/الف

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه