آیت‌الله سبحانی: تخلفات مطرح شده درباره فولاد مبارکه نگران‌کننده است

یکی از مراجع تقلید گفت: تخلفاتی که درباره فولاد مبارکه مطرح شده بسیار نگران‌کننده است و شاید در سایر شرکت‌ها و سازمان‌ها نیز چنین تخلفاتی وجود داشته باشد؛ اگر بخواهیم شاهد چنین تخلفاتی نباشیم باید مدیران به مسئولان پاکدست متدین و معتقد به آخرت را شناسایی کنیم و در مسئولیت‌های مهم منصوب کنیم.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله سبحانی صبح امروز جمعه در دیدار وزیر صنعت، مدن و تجارت در قم این وزارتخانه را با سایر وزارتخانه‌ها بسیار متمایز دانست و افزود: این وزارتخانه مسئولیت تأمین نیازهای اساسی و نیازهای کلان کشور را بر عهده دارد لذا باید تلاش بیش از پیش داشته باشد.

وی به کارگیری نیروهای متعهد مؤمن و پاکدست را در پست های این وزارتخانه بسیار ضروری عنوان کرد و گفت: باید مراقب بود که افرادی که شایستگی ندارند در پست‌های حساس این وزارتخانه که وظیفه تولید و صنعت کشور را بر عهده دارد به کارگیری نشوند.

این مرجع معظم تقلید ادامه داد: تخلفاتی که در فولاد مبارکه صورت گرفته اگر صحیح باشد خیلی برای ما نگران کننده است که شاید در شرکت‌ها و سازمان‌های دیگر نیز چنین تخلفاتی داشته باشند.

آیت‌الله سبحانی یادآورشد: اگر بخواهیم شاهد چنین تخلفاتی نباشیم باید مدیران به مسئولان پاکدست متدین و معتقد به آخرت را شناسایی کنیم و در مسئولیت‌های مهم منصوب کنیم.

وی افزود: اگر مدیر و کارمندی تخلفش محرز شده نباید به جای برخورد، او را در سایر مناسب و مدیریت‌ها منصوب کنیم بلکه او را باید عزل کنیم تا سایر مدیران بدانند که در نظام اسلامی کسی که تخلف کند باید کنار گذاشته شود.

انتهای پیام/78023

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه