مسئولان جمهوری اسلامی مردم را بر خود مقدم می‌دانند

امام جمعه موقت شهرکرد با بیان اینکه مسئولان جمهوری اسلامی ثابت کردند که جان و هستی مردم از جان و هستی خودشان واجب‌تر و مهمتر است، گفت: ادامه این مسیر به پای‌کار بودن و در میدان بودن مردم نیاز دارد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از شهرکرد، حجت‌السلام و المسلمین سید ابوالحسن فاطمی امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد گفت: روزگاری کشور ایران را دولتی وابسته می‌شناختند و این کشور امروز به برکت انقلاب در جایگاهی است که با قدرت‌های بزرگ دست و پنجه نرم می‌کند و مدافع عزت کشور است.

امام جمعه موقت شهرکرد افزود: دشمن همچنان دنبال وارد کردن خسارت و مانع تحقق اهداف ایران است اما دولت و رییس‌جمهور قدرتمندانه پای تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی هستند و مردم باید حمایت‌کننده دولت باشند.

وی با بیان اینکه مسئولان جمهوری اسلامی ثابت کردند که جان و هستی مردم از جان و هستی خودشان واجب‌تر و مهمتر است، اظهار داشت: ادامه این مسیر به پای‌کار بودن و در میدان بودن مردم نیاز دارد.

فاطمی عنوان کرد: مراسم تشییع پیکر آیت‌الله ناصری یکی دیگر از مظاهر دین‌خواهی ملت ایران بود که در نوع خود مراسم تاریخی بود و نشانگر علاقه مردم به دین و عالمان ربانی بود.

امام جمعه موقت شهرکرد بیان کرد: ثروت، جوانی، عمر و سلامتی نعمت‌ها و هدایای خداوند به ما هستند که باید قدردان این نعمت‌ها باشیم و آن‌ها را در مسیر خدا یعنی در راه بالا بردن ارزش‌های دینی استفاده کنیم.

انتهای پیام/۶۸۰۳۶

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه