تعاونی‌ها نقش مهمی در بهره‌وری دارند/نقش مهم حضرت زینب درانتقال پیام عاشورا

امام جمعه زنجان با تاکید بر نقش مهم تعاون در اقتصاد و اینکه به نظر به این بخش توجه کافی نمی‌شود، گفت: شرکت‌های تعاونی نقش مهمی در جمع‌آوری سرمایه‌های کوچک دارند که می‌تواند در بهره‌وری و هم‌افزایی نقش ایفا کند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از زنجان، آیت‌الله علی خاتمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه زنجان، با تسلیت سالروز شهادت دختر سیدالشهدا اظهار کرد: این دختر سه ساله، یکی از شهدای نهضت حسینی است که نقش خاصی در تاریخ نگاری عاشورا دارد.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان با تشریح وقایع روی داده بعد از حادثه کربلا گفت: انجام دو سخنرانی توسط امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) دو واقعه‌ای بود که ضمن برملا کردن جنایات یزید، حقایق را هم برای مردم روشن کرد.

وی با بیان اینکه نظام اقتصادی ایران بر اساس تعاون، بخش خصوصی و بخش دولتی پایه‌گذاری شده است، تصریح کرد: فردا روزی است که به نام یکی از این پایه‌های اقتصادی نام‌گذاری شده است.

آیت‌الله خاتمی تشکیل تعاونی را دلیل روحیه یاریگری با هدف دستیابی به موفقیت دانست و ادامه داد: هر چند تعاون نقش مهمی در اقتصاد دارد ولی این بخش به صورت شایسته در جامعه معرفی نشده است.

امام جمعه زنجان با تاکید بر نیاز اقتصاد به سرمایه گفت: شرکت‌های تعاونی نقش مهمی در جمع‌آوری سرمایه‌های کوچک دارند که می‌تواند در بهره‌وری و هم‌افزایی نقش ایفا کند.

وی با تاکید بر اینکه موفقیت همه جانبه از جمله حوزه اقتصاد در جهان امروز نیازمند همکاری است، ادامه داد: نیل به اهداف باید تابع منطق و انسجام در عمل است که این مهم نیازمند هم‌نظر بودن مسؤولان است.

آیت‌الله خاتمی با گرامیداشت یاد، رئیسعلی دلواری که امروز سالگرد شهادتش در مبارزه با انگلیسی‌ها است، افزود: رئیسعلی دلواری قهرمان مبارزه با استعمار انگلیس بود از این رو روز شهادت وی، در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به نام روز مبارزه با استعمار انگلیس ثبت شده است.

انتهای پیام/73004

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه