دشمن به دنبال بیان روایت وارونه از واقعیات جمهوری اسلامی است

امام‌جمعه نطنز گفت: دشمن به دنبال روایت وارونه از واقعیات جمهوری اسلامی ایران است، وظیفه ما در جهاد تبیین روایت صادقانه از اتفاقات قبل از انقلاب و جنایات رژیم طاغوت است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از نطنز،حجت‌الاسلام محمد یعقوبی امام‌جمعه در خطبه‌های این هفته نماز جمعه ضمن تسلیت شهادت حضرت رقیه (س) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب و ملاقات با اعضای هیئت دولت از این دولت به خاطر زنده کردن امید و اعتماد مردم، خدمت صادقانه، سفرهای استانی و سرعت عمل حضور در حوادث طبیعی و همدردی با مردم تشکر کرد.

 وی با اشاره به سالروز شهادت رئیس‌علی دلواری افزود: رئیس‌علی دلواری شخصیتی بود که سال‌ها با استعمار پیر انگلیس مبارزه و در این راه به شهادت رسید، انگلیس صدها سال است در کشورهای اسلامی و آسیای شرقی به دنبال پیاده کردن اهداف استعماری خود است.

 خطیب جمعه نطنز تصریح کرد: هدف اصلی استعمار انگلیس تخریب بنیاد فرهنگی و اعتقادی مردم است، بدانید اگر ملتی فرهنگ خودش را از دست داد آن ملت رو به نابودی خواهد رفت.

 یعقوبی ادامه داد: در ایران اسلامی مردان بزرگی چون رئیس‌علی دلواری‌ها، فضل‌الله نوری‌ها و مدرس‌ها در برابر استعمار پیر انگلیس مبارزه کردند و جلوی مزدوران آنها در داخل کشور ایستادند و تاوان این مقاومت هم شهادت درراه خدا و اسلام بود.

وی بیان کرد: استعمار نوین امروز دیگر دنبال اشغال کشورها به‌صورت مستقیم نیست، آنها افرادی را در همان فرهنگ و کشور به‌عنوان در ظاهر دوست کشور ولی در باطن دشمن آن فرهنگ و کشور تربیت‌کرده و به دنبال نهادینه کردن تفکر دشمن هستند و تنها راه ما ایستادگی در مقابل استعمار نوین است.

امام‌جمعه نطنز با اشاره به قیام ۱۷ شهریور گفت: این قیام جوانب بسیار زیادی دارد که هنوز خیلی از واقعیات آن گفته نشده است، دشمن به دنبال روایت وارونه از واقعیات جمهوری اسلامی ایران است، وظیفه ما در جهاد تبیین روایت صادقانه از اتفاقات قبل از انقلاب و جنایات رژیم طاغوت است.

ملت ایران اسلامی خواستار یک توافقنامه عزتمندانه و شرافتمندانه در موضوع هسته‌ای است

حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی امام‌جمعه بادرود نیز در خطبه‌های نماز جمعه بادرود اظهار کرد: امروز همه در سنگر خدمت به نظامی هستیم که بر پایه توحید و اسلام شکل‌گرفته و همه ستمگران بسیج شده‌اند تا پرچم این نظام را پایین بکشند.‌

وی افزود: خوشبختانه امروز جمهوری اسلامی ایران از بسیاری مخاطرات همچون اقدام نظامی علیه کشور، جلوگیری از توسعه اقتصادی که می‌تواند کشورها را به نابودی بکشاند، عبور کرده است.

خطیب جمعه بادرود تصریح کرد: راز دشمنی ظالمان و مستکبران با ملت ایران، در آن است که قیام ملت ایران بر پایه توحید و اسلام بوده و تمدن ساز است، در تقابل دو جبهه حق و باطل، دشمن، بسیاری از ابزارهای خود را ناکارآمد دانسته و تلاش دارد تا از ابزار جنگ شناختی و جنگ نرم استفاده کند.

قاسمی خاطرنشان کرد:`دشمن می‌کوشد دستاوردهای ملت ایران دیده نشود، امروز بالغ‌بر ۱۶۰ کانال ماهواره‌ای تلاش دارند تا مردم ما را از نظام و رهبری دور سازند و بی‌تردید دشمن تلاش دارد تا توانمندی‌ها و دستاوردهای ملت ایران دیده نشود، امروز دشمن تلاش دارد تا با تصویرسازی‌های کاذب و ارائه اسلام اموی، اسلام نبوی را از ذهن‌ها دور ساخته و در دل‌ها یأس و بدبینی ایجاد کند.‌

وی در خصوص موضوع مذاکرات هسته‌ای گفت: مذاکراتی قابل‌ قبول است که منطقی و قدرتمندانه و عزتمندانه باشد و طرف مقابل ما باید بداند که با نماینده چه کشوری و چه ملتی مذاکرات می‌کند، دولت انقلابی و حزب‌اللهی ذره‌ای از مواضع اصولی و به‌حق خود کوتاه نمی‌آید گرچه دشمن و طرف مقابل می‌خواهد با هوچی گری و دروغ به مقاصد شوم خود برسد.

امام‌جمعه بادرود گفت: ما مردم ایران بیش از چهار دهه است که در محاصره اقتصادی و تحریم قرار داریم و اتفاقاً رمز موفقیت ما نیز در همین صبر و استقامت مثال‌زدنی است لذا دشمنان باید بدانند که این دولت، یعنی دولت سیزدهم با تأسی به فرمایشات مقام معظم رهبری خواهان یک توافقنامه عزتمندانه و شرافتمندانه است و هرگز و تحت هیچ شرایطی از مواضع اصولی و قانونی خود کوتاه نخواهیم آمد.

انتهای پیام/۶۳۰۲۵/ج/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه