تشکیل ناوگان پهپادی آمریکا در منطقه جواب نخواهد داد

امام جمعه قرچک گفت: طرح‌های شیطانی و تشکیل ناوگان پهپادی آمریکا در منطقه جواب نخواهد داد، قصد دارند امنیت شیوخ مزدور منطقه را تأمین کنند ولی نمی‌توانند البته از پول آنها خوب بهره می‌برند و تجهیزاتش را به فروش می‌گذارند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قرچک، حجت الاسلام حجت الله اسماعیلی امام جمعه قرچک ظهر امروز در خطبه های نمازجمعه این هفته شهرستان قرچک اظهار کرد: زنان دنیا اگر حرمت، شخصیت، حق مالکیت، حق رأی دارند، حق حضور در صحنه های اجتماعی و سیاسی دارند به برکت اسلام و مجاهدت حضرت زهرا(س) است.

وی گفت: خداوند در سوره ممتحنه آیه ۱۲ به پیامبر فرمود؛ با زنان هم بیعت کن، یعنی حرمت وجود قائل شو، احترام کن و در آیه ۳۵ سوره احزاب خداوند حجت را تمام کرد که نسبت به ارزش، شخصیت و معنویت زن، همه زمینه های فرصت طلبی و سوء استفاده از زن از بین برود.

امام جمعه قرچک افزود: مقام معظم رهبری هشدار دادند، برای تدوین راهبردی صحیح در قبال مسأله مهم زن و خانواده، تشکیل یک مرکز عالی فرا قوه ای ضروری است که نیازمند سه مسأله است، یک پرهیز از مرجعیت دادن به تفکرات غلط کلیشه ای و متحجر غرب در امور زنان، تکیه بر متون و معارف ناب اسلامی، پرداختن به مسائلی که حقیقتاً مسائل اصلی زنان محسوب می‌شود و با فطرت زنان سازگاری دارد.

حجت الاسلام اسماعیلی بیان کرد: امروز خط مقدم جبهه فرهنگی، خانواده و زن‌ها هستند، هدف اصلی تخریب شخصیت زنان است، وعده ای هم دارند به دشمن کمک می‌کنند، عقب نشینی و تسلیم در هر موردی ممنوع است و خیانت به اسلام و انقلاب و شهدا و ولایت است، بهاء دادن به زن در جایگاهی که ربطی به فطرت و وظیفه ذاتی او ندارد بزرگترین خیانت به زن است.

وی ادامه داد: ما مطمئن هستیم طرحهای شیطانی آمریکا جواب نخواهد داد، تشکیل ناوگان پهپادی آمریکا در منطقه جواب نخواهد داد، او قصد دارد امنیت شیوخ مزدور منطقه را تأمین کند ولی نمی‌تواند البته از پول آنها خوب بهره می‌برد و تجهیزاتش را به فروش می‌گذارد.

امام جمعه قرچک تصریح کرد: امروز محصولات جهانی و مؤثر ما نتیجه مقاومت و شهادت ها است، کنگره بزرگ الهی یعنی اربعین، یعنی حضور میلیونی در یک مراسم قدرت زا و حماسی نتیجه جهاد و شهادت است، تقویت فرهنگ عاشورا، تقویت حب الحسین، عامل یکپارچگی مسلمانان است حب الحسین یجمعنا، شعار وحدت آفرین ماست.

حجت الاسلام اسماعیلی خاطرنشان کرد: اربعین غیر از جلوه های دینی و معنوی، یک صف آرایی سیاسی و دیپلماتیک علیه جریان زر و زور و تزویر در عالم است، لذا دشمن توطئه و فتنه می کند و آرام نمی نشیند.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه