۷۰ هنرمند از خراسان جنوبی برای خدمت رسانی در اربعین به عتبات عالیات اعزام شدند

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی از اعزام ۷۰ نفر از هنرمندان خراسان جنوبی به منظور اجرای برنامه‌های رسانه‌ای و فرهنگی به عتبات عالیات خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بیرجند، مجیدکریمیان، رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در نشست خبری عصر دیروزاظهار داشت: ۷۰ نفر از هنرمندان خراسان جنوبی برای فعالیت‌های رسانه ای، فرهنگی و هنری در ایام اربعین به عراق اعزام شدند.

وی گفت: این هنرمندان در قالب موکب آل یاسین (ع) در شهر کاظمین برنامه‌هایی از جمله برگزاری نماز جماعت و عزاداری در شارع صاحب الزمان (عج)، برگزاری تئاتر، تغذیه، برپایی نمایشگاه آثار هنری، اکران فیلم‌های مرتبط با اربعین حسینی و پرده خوانی برای زائران را برگزار می‌کنند که امسال غرفه کودک و سرود نیز در این موکب برپا می‌شود.

کریمیان با بیان اینکه موکب آل یاسین (ع) خراسان جنوبی از سال ۹۸ فعالیت‌های خود را در قالب برنامه‌های رسانه‌ای، فرهنگی و هنری آغاز کرده است افزود: برای اربعین امسال در این موکب تیم رسانه‌ای و استودیو پخش زنده از کاظمین نیز در نظر گرفته شده است تا خدمات ارزشمند مردم خراسان جنوبی برای اربعین، در بسته‌های خبری استانی و ملی انعکاس داده شود.

رئیس حوزه هنری خراسان جنوبی در پایان گفت: علاوه بر موکب آل یاسین (ع)، گروه‌های فرهنگی مردمی دیگری از خراسان جنوبی در مسیر نجف تا کربلا حضور دارند که نمونه آن گروه انصار المقاومه است.

انتهای پیام/4905

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه