مهمترین توفیق دولت در یکسال گذشته ایجاد «امید» در جامعه است

امام جمعه دهاقان به گذشت یکسال از عمر دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری به سرفصل‌هایی از موفقیت‌های این دولت نام بردند که مهمترین آن ایجاد امید است، البته دولت نقص‌هایی نیز دارد و باید آن‌ها را بر طرف و با تلاش جهادی که دارد مشکلات را رفع کند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از دهاقان، حجت‌الاسلام اصغر رضوانی، امام جمعه دهاقان، ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته با اشاره به روز مبارزه با استعمار انگلیس اظهار داشت: هنوز دولت انگلستان دست از اقداماتی که در قرن نوزدهم انجام می‌داده برنداشته است و با ابزار و شکل جدیدی ادامه می‌دهد؛ مبارزه با آمریکا چندان مشکل نیست ولی لازمه مبارزه با انگلستان شناخت کامل ترفندهای آن‌‌ها است. 

وی در ادامه با اشاره به هفته تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: از دولت سیزدهم انتظار داریم در پیاده کردن اصل ۴۴ قانون اساسی تلاش جدی داشته باشد به صورتی که بیت‌المال بر باد نرود و کار نیز به دست افراد کاردان سپرده شود و در این زمینه رانتی وجود نداشته باشد. 

رضوانی به گذشت یکسال از عمر دولت سیزدهم اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری به سرفصل‌هایی از موفقیت‌های این دولت نام بردند که مهمترین آن ایجاد امید است، البته  دولت نقص‌هایی نیز دارد و باید آن‌ها را بر طرف و با تلاش جهادی که دارد مشکلات را رفع کند. 

امام جمعه دهاقان گفت: رئیس جمهور در مدت یازده ماه، ۳۱ سفر استانی داشته که  به نوعی نظارت میدانی به مسائل گوناگون بوده و این خیلی ارزشمند است. 

وی با اشاره به حضور جوانان در بدنه دولت بیان کرد: استفاده از ظرفیت جوانان کار بسیار خوبی بوده که در این دولت به خوبی تحقق پیدا کرده است و به جوان‌ها برای خدمت به مردم میدان داده شده است، البته باید از افراد دارای تجربه موفق نیز بهره‌گیری شود. 

رضوانی با بیان این‌که رسیدگی به مشکل مسکن خیلی حائز اهمیت است و مردم در شهرهای بزرگ خیلی در این موضوع اذیت می‌شوند ادامه داد: در همین شهر دهاقان علی‌رغم این‌که اجاره‌بها سنگین چندان اجرا نمی‌شود باز هم عده‌ای به مشکل خورده‌اند، باید با نگاه جهادی به این مطالبه اساسی که رهبری هم به آن تأکید دارند، رسیدگی عاجل شود. 

امام جمعه دهاقان با اشاره به اقدامات انجام شده در هفته دولت در شهرستان دهاقان گفت: طرح‌های خوبی در این شهرستان در هفته دولت افتتاح و کلنگ‌زنی شد که از مدیریت شهرستان کمال تشکر را داریم. 

وی به اتفاقات اخیر در کشور عراق نیز اشاره کرد و گفت: سر منشأ این اتفافات هرچه که باشد به نفع مردم عراق و اسلام نیست، در زمانی که عراق میزبان زائران ابا عبدالله الحسین است، این اتفاقات زیبنده نیست، امیدواریم افرادی در پازل دشمن بازی نکرده و نقشی ایفا نکنند.

انتهای پیام/۶۳۱۲۲/ج/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه