وضعیت ترابری و ناوگان مسافربری ورامین مورد توجه قرار گیرد

امام جمعه موقت ورامین گفت: ساخت مترو ابلاغ شده و استاندار اعلام کرد تا دو سال دیگر به بهره برداری می‌رسد لذا مهم است که این اتفاق در تاریخ مقرر اتفاق بیافتد و تا آن روز باید وضعیت ترابری شهرستان و تقویت ناوگان مسافربری به طور جدی و سرعت مورد توجه قرار گیرد زیرا وضع موجود قابل قبول نیست.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از ورامین، حجت الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت ورامین ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ورامین با اشاره به هفتم ماه صفر و شهادت امام حسن مجتبی(ع) اظهار کرد: این امام بزرگوار به حلم و  بردباری شهره است و در دوران ایشان فتنه‌ای بزرگ رخ داد که بزرگترین فتنه توسط معاویه بود.

وی با بیان اینکه تبیین دوران امامت امام مجتبی(ع) عبرت آموز است گفت: از علما و مبلغین درخواست می‌کنم در شب و روز شهادت امام مجتبی زندگی و عبرت‌های دوران امامت ایشان را بازگو کنند.

امام جمعه موقت ورامین با اشاره به دهم شهریور روز بانکداری اسلامی افزود: این روز سالروز تصویب قانون عملیات بانکی بدون ربا است و باید بدانیم بانکداری بدون ربا با شعار تحقق پیدا نمی‌کند.

حجت الاسلام محمودی بیان کرد: متاسفانه فضای مسموم مجازی که در آن به تمام مبانی و ارزش‌های ملی و دینی ما تعرض می‌شود به سلمان فارسی دروغ‌های ناروا نسبت می‌دهند که باید جوانان عزیز این مطالب و محتواها را مورد بررسی قرار دهند، امروز دروغگویی و فتنه انگیزی سکه رایج در فضای مجازی است، اسلام و ایران به سلمان فارسی افتخار می‌کند و به روح مطهر این صحابی ایرانی درود می‌فرستد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه هفدهم شهریور ادامه داد: این روز یکی از روزهای مهم و تاریخی انقلاب اسلامی است، روزی که در آن رژیم شاه به طور مستقیم مردم عزیز و بی دفاع تهران را هدف قرار داد و طبق اسناد، نیروهای اسرائیلی نیز در این جنایت تاریخی نقش داشتند، البته این جنایت بزرگ و حضور مردم به پیروزی انقلاب ختم شد و مرگ حتمی رژیم شاه را رقم زد.

خطیب نماز جمعه ورامین به روز ۱۲ شهریور که سالروز مبارزه با استعمار انگلیسی است اشاره کرد و گفت: ملت ایران در طول سال های متمادی از استعمار انگلیس این روباه پیر آسیب‌ها دیده است، این کشور استعمارگر همچنان کانون توطئه بر علیه ملت‌ها است، امروز شیعه انگلیسی تحت حمایت این دولت استعمارگر به دنبال فتنه انگیزی می‌باشد و جهان اسلام چه شیعه چه سنی همواره از انگلیس آسیب‌دیده، لذا هوشیاری و بیداری لازم است.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به حوادث عراق افزود: این حوادث عبرت آموز و هشدار دهنده بود، اینکه در آستانه اربعین این اتفاقات رخ می‌دهد بیانگر دست‌های پشت پرده است که امنیت عراق را به مخاطره انداخته یقیناً صهیونیست‌ها و مزدورانش مانند آل سعود در این فتنه نقش دارند ملت عراق و گروه‌های شیعه باید هوشیار باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به سخنان اخیر مقام معظم رهبری در مورد دولت بیان کرد: باید از تلاش‌های دولت تشکر کنیم در مجموعه ورامین که مصوبات خوبی در حال پیگیری و اجرایی شدن است، ابلاغ فرمانداری ورامین و ارتقا برخی ادارات به اداره کل بسیار مناسب بود، منطقه ویژه اقتصادی هم مصوب شد و در حال پیگیری مقدمات آن هستند که بسیار در رونق و توسعه اقتصادی تأثیر گذار خواهد بود.

وی گفت: ساخت مترو ابلاغ شده و استاندار نیز اعلام کرد تا دو سال دیگر به بهره برداری می‌رسد لذا مهم است که این اتفاق در تاریخ مقرر اتفاق بیافتد و تا آن روز باید وضعیت ترابری شهرستان و تقویت ناوگان مسافربری به طور جدی و سرعت مورد توجه قرار گیرد زیرا وضع موجود قابل قبول نیست.

امام جمعه موقت ورامین به مسائل فرهنگی و اجتماعی اشاره کرد و افزود: در این حوزه نگرانی‌ها وجود دارد برخی رخدادها و حوادث اصلاً قابل قبول نیست بسیاری از افراد که تا دیروز به رفتارهای غیر اخلاقی و ضد فرهنگی معترض بودند و اعتراضشان هم به جا بود امروز در مسؤولیت ‌های مختلف نظام مشغول خدمت هستند مایه تسلط و تأسف است که در برخی حرکت‌ها به بهانه ورزش و ورزشگاه‌ها رخ داده است.

انتهای پیام/۶۷۰۳۷

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه