دولت سیزدهم به شعارهای انقلابی جامع عمل پوشانده است/تقدیر امام جمعه قم از درایت آیت‌الله حائری

امام جمعه قم بهره‌مندی از ظرفیت جوانان در حاکمیت و آزاد شدن پول های بلوکه شده را از اقدامات مهم دولت برشمرد و گفت: دولت سیزدهم به برخی از شعارهای انقلابی جامع عمل پوشانده است و این رویه امیدبخش باید استمرار یابد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از قم، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری امام جمعه قم در خطبه های نماز جمعه این هفته که در مصلای قدس قم برگزار شد، با بیان اینکه افراد متقی نسبت به قیامت و آخرت خود نگران هستند، اظهار کرد: انسان مؤمن فقط به فکر خود نیست بلکه به دیگران نیز توجه دارد و برای رفع مشکلات مردم دغدغه‌مند است.

وی با تاکید بر اینکه انسان با تقوا در هر کاری رضایت خداوند متعال را مورد توجه قرار می‌دهد، گفت: اگر هر اقدامی را بر پایه رضایت الهی انجام دهیم به طور قطع موفق و پیروز خواهیم بود.

دبیر شورای عالی حوزه های علمیه با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی در مورد دولت سیزدهم عنوان کرد: همانطور که رهبری فرمودند باید برای افزایش امید مردم به آینده تلاش کنیم و سفر رئیس جمهور به استان‌های مختلف موجب امیدآفرینی شده است.

وی با تاکید بر اینکه رشد تجارت جهانی، نزولی شدن روند رشد نقدینگی و کاهش تورم قابل تقدیر است، گفت: برای رفع مشکلات اساسی مردم در حوزه اقتصاد باید به دولت جدید فرصت بیشتری دهیم.

آیت الله حسینی بوشهری بهره‌مندی از ظرفیت جوانان در حاکمیت و آزاد شدن پول های بلوکه شده را از اقدامات مهم دولت برشمرد و گفت: دولت سیزدهم به برخی از شعارهای انقلابی جامع عمل پوشانده است و این رویه امیدبخش باید استمرار یابد.

وی با تاکید بر اینکه مردم همیشه پای این نظام هستند، عنوان کرد: مسئولان باید در راستای رفع مشکلات مردم از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنند.

امام جمعه قم با اشاره به اتفاقات عراق اضافه کرد: ایران اسلامی یعنی حوزه های علمیه و مراجع تقلید و مردم خواهان آرامش و آسایش برای مردمی هستند که در این روزها از زائران اباعبدالله الحسین میزبانی می کنند و این پیام ایران به مردم عراق است؛ آیت الله حائری در رابطه با نقش و جایگاه ولی فقیه و شخص حضرت آیت الله خامنه ای پیامی داد و نسبت به مردم ایران و عراق خیرخواهی داشت که بنده از درایت ایشان تشکر می‌کنم.

آیت الله حسینی بوشهری خطاب به دولت ایالات متحده آمریکا خاطرنشان کرد: برای اینکه برجام احیا شود تحریم‌ها باید رفع شود.

انتهای پیام/78023

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه