افتتاح و کلنگ‌زنی 2 هزار میلیارد تومان پروژه عمرانی- اقتصادی در کهگیلویه وبویراحمد/ از جاده معروف به "خون" چه خبر؟

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد گفت: ۴۷۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در هفته دولت در استان افتتاح و کلنگ‌زنی شدند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کهگیلویه، علی شهابی‌نسب رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد در حاشیه بازدید از روستاهای بخش سوق در جمع خبرنگاران گفت: در هفته دولت ۴۷۳ پروژه عمرانی و اقتصادی در استان افتتاح و کلنگ‌زنی شدند.

وی افزود: از این مجموع ۳۱۴ پروژه افتتاحی و ۱۵۹ پروژه کلنگ‌زنی بودند.

رییس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه وبویراحمد اعتبار کل این پروژه‌ها را دو هزار میلیارد تومان عنوان و تصریح کرد: ۷۸۱ میلیارد تومان پروژه‌های افتتاحی و یک هزار و ۱۲۹ میلیاردتومان برای پروژه‌های کلنگ‌زنی لحاظ شد.

شهابی‌نسب پروژه‌های شهرستان کهگیلویه را ۷۸ پروژه عنوان و خاطرنشان کرد: ۵۰ پروژه افتتاحی و ۲۸ پروژه کلنگ‌زنی هستند.

با توجه به این که محور سوق دهدشت یکی از مهم‌ترین مطالبه مردم این شهر بود و سال‌ها با وعده‌های بی‌سرانجام خبر از افتتاحیه آن در رسانه‌ها منتشر می‌شود اما بعد از یک دهه هنوز این جاده دارای مشکلاتی است، شهابی‌نسب در خصوص آخرین جزئیات این جاده به خبرنگار کارآفرینان اقتصاد گفت: سال گذشته چهار میلیارد به این مسیر اختصاص داده شد و الان تقریبا چهار بانده است.

وی افزود: مشکل کنونی این محور نقاط حادثه‌خیز آن است که امسال دو میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار برای نقاط حادثه‌خیز گذاشتیم و در صورت رفع این نقاط، جاده به بهره‌برداری نهایی خواهد رسید.

انتهای پیام/۸۲۰۱۶

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه