تیم مذاکره‌کننده با قاطعیت از حقوق ملت ایران دفاع کرده است

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان گفت: تیم مذاکره‌کننده با قاطعیت هرچه تمام‌تر از حقوق مردم دفاع کرده است و با خرد و عقل حضور پیدا کرده و با هوشمندی هرچه تمام‌تر سر میز مذاکره حاضر شده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه شهر کرمان اظهار کرد: فتنه سال ۷۸، فتنه سال ۸۸ و حوادث پس از آن را مشاهده کنید که چه آدم‌هایی در این فتنه‌ها قربانی شدند و الآن کجای تاریخ انقلاب قرار دارند؛ با این پیش زمینه به صدر اسلام برگردید که خواص ساده‌اندیش مورد امتحان قرار گرفتند و چون شناخت درستی نداشتند دچار خطا شدند و از اعضا تحلیل درستی نداشتند.

امام جمعه کرمان با اشاره به شهادت رئیس‌علی دلواری تصریح کرد: او استعمار را شناخت و در روزهای سخت علیه آن جنگید و به شهادت رسید.

وی افزود: پدافند هوایی ارتش با تیزبینی خود از فضای کشور در مقابل دشمن حراست و حفاظت می‌کنند؛ رزمندگان سلحشوری که پدافند جمهوری اسلامی را به قوی‌ترین پدافندهای دنیای امروز تبدیل کردند.

امام جمعه کرمان ابراز کرد: راهپیمایی افتخارآمیز اربعین را در پیش داریم که پیام‌های متعددی را به دنیای امروز مخابره می‌کند؛ یکی از این پیام‌ها صف‌آرایی علیه زر، زور و تزویر است و اگر کسانی در زمان امام حسین(ع) گرفتار شدند و امام را یاری نکردند امروز با راهپیمایی اربعین پیروان حسین(ع) و یاران باوفای او در یک صف‌آرایی همراه با بصیرت علیه ظلم و جور، زر، زور و تزویر ایستاده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان کرمان اظهار داشت: بزرگ‌ترین کنگره‌ای که در دنیای امروز به وسیله انسان‌ها خلق شده است متعلق به راهپیمایی اربعین است که انسجام و همراهی ملت اسلام در دفاع از خط شهادت به‌عنوان پشتیبان جبهه مقاومت پیام دیگری از این راهپیمایی عظیم است؛ به نمایش گذاشتن وحدت اسلامی در محور امام شهید جامعه اسلامی یعنی شخصیتی که همه هستی خود را برای دفاع از حق و پیاده شدن احکام نورانی اسلام گذاشت.

وی با اشاره به کنگره بزرگ اربعین گفت: میلیون‌ها بانی بدون مهندسی و به‌صورت کاملا خودجوش در یک مراسم بزرگ شرکت می‌کنند؛ شناور بودن این اجتماع عظیم ویژگی دیگری است که طی ۲۰ روز مسیر نجف تا کربلا مملو از عاشقان حسین می‌شود.

علیدادی‌سلیمانی خاطرنشان کرد: تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای با قاطعیت هرچه تمام‌تر از حقوق مردم دفاع کرده است و با خرد و عقل حضور پیدا کرده و با هوشمندی هرچه تمام‌تر سر میز مذاکره حاضر شده است و باید از آن پشتیبانی کنیم؛ سربازان دیپلمات ما از حقوق ملت دفاع می‌کنند و خود را در خط مقدم دفاع از مردم انقلابی ایران اسلامی می‌دانند و مواظب هستند آسیبی به میهن اسلامی وارد نشود.

انتهای پیام/۳۷۶۳/ب

 

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه