آغاز 1000 طرح نهضت ملی مسکن در آذربایجان شرقی

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: طرح نهضت ملی مسکن با یک هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان آذربایجان شرقی شروع شده و در حال انجام است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بناب، اکبر نیکزاد عصر امروز در حاشیه کلنگ زنی طرح نهضت ملی مسکن بناب در گفت وگو با خبرنگاران با تشریح فعالیت‌های حوزه مسکن شهری اظهار کرد: طرح نهضت ملی مسکن با یک هزار واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان آذربایجان شرقی شروع شده و در حال انجام است و طراحی یک هزار واحد مسکونی دیگر تا یک ماه آینده به اتمام خواهد رسید که پس از اخذ پروانه عملیات اجرایی آن نیز شروع خواهد شد.

اکبر نیکزاد سپس از اجرای دیوار ساحلی در چند روستای شهرستان بناب خبرداد و افزود: برخی مناطق در روستاها در زمان بارندگی در معرض تهدید خطر سیل بودند که در این راستا نیز هماهنگی های لازم صورت گرفته تا عملیات اجرایی دیوار ساحلی شروع شود.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور با تأکید بر ضرورت احداث مسکن ملی در مناسب ترین و مرغوب ترین زمین های بناب تصریح کرد: کسانی که در نهضت ملی مسکن ثبت نام می کنند مطمئن باشند اراضی خوب و با موقعیت عالی برای آنها در نظر گرفته خواهد شد.

گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد حاکی است، با حضور رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور، فرماندار، نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی، مدیران کل مسکن و راه و شهرسازی آذربایجان شرقی، جمعی از مسئولین و اهالی محل پروژه ۴۸ واحدی طرح نهضت مسکن ملی و پروژه ۱۹۸ واحدی مشارکتی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و راه و شهرسازی در شهرک ولی عصر(عج) شهرستان بناب به زمین زده شد.

بر اساس این گزارش، پروژه طرح نهضت ملی مسکن در ۴۸ واحد و در زمینی به مساحت ۷ هزار و ۱۴۰ مترمربع در ۱۲ قطعه ۳ طبقه ای احداث خواهد شد و تعداد کل واحدها در هر قطعه ۴ واحد خواهد بود.

همچنین پروژه ۱۹۸ واحدی مشارکتی بنیاد مسکن و راه و شهرسازی در زمینی به مساحت ۵ هزار و ۶۳۰ مترمربع با ۱۹۸ واحد مسکونی و ۳۳ واحد تجاری در ۵ بلوک ۷ طبقه ای ساخته خواهد شد.

این گزارش حاکی است، با حضور نیکزاد رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آسفالت ریزی ۲۰ روستای شهرستان بناب از محل اعتبارات قیر رایگان با حجم ۱۰۹ هزار مترمربع با اعتباری بالغ بر ۲۶۳ میلیارد ریال افتتاح شد.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه