بالگرد‌های آبپاش تا اطفای کامل حریق در منطقه حضور دارند

خلبان نیروی هوا فضای سپاه با اشاره به اعزام دو بالگرد از نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تالاب بین‌المللی انزلی گفت: با پیگیری‌های انجام شده دو فروند بالگرد آبپاش نیروی هوا فضای سپاه از تهران و یک بالگرد آبپاش از استان مازندران به منطقه اعزام و کار اطفای حریق را آغاز کرده است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از رشت، سرهنگ علی یاوری امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه سپاه پاسداران در تمامی بحران‌ها در کنار مردم است، اظهار کرد: سپاه پاسداران و نیروی هوا فضای سپاه در مواقع بحرانی به‌ویژه آتش‌سوزی‌ها در کنار مردم بوده و به حل بحران‌ها کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اعزام دو بالگرد از نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تالاب بین‌المللی انزلی گفت: از اواخر روز گذشته آتش‌سوزی عظیمی در تالاب انزلی شروع شده و از ظهر امروز و با پیگیری‌های انجام شده دو فروند بالگرد آبپاش نیروی هوا فضای سپاه از تهران و یک بالگرد آبپاش از استان مازندران به منطقه اعزام و کار اطفای حریق را آغاز کرده است.

خلبان نیروی هوا فضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از توانایی حمل ۶۰ تن آب توسط بالگردهای آبپاش خبر داد و افزود: بالگرد  آبپاش نیروی هوا فضای سپاه توانایی حمل ۶۰ ‌ تن آب را داشته و به‌محض ورود به استان گیلان و تالاب بین‌المللی انزلی ۳۰ فوت آب در این‌ منطقه رهاسازی شده است.

وی با تأکید بر ادامه‌دار بودن اطفای حریق در تالاب بین‌المللی انزلی بیان کرد: باتوجه‌به حجم و شدت آتش تاکنون بخشی از حریق در تالاب مهار شده و مقرر شد ستاد مدیریت بحران در استان گیلان تشکیل جلسه داده و چگونگی مهار آتش در دیگر مناطق تالاب را بررسی کنند.

به گفته خلبان نیروی هوا فضای سپاه، بالگرد آبپاش نیروی هوا فضای سپاه تا مهار کامل حریق در تالاب بین‌المللی انزلی در منطقه حضور داشته و از هیچ تلاشی برای اطفا آتش دریغ نمی‌کند.

انتهای پیام/۳۳۸۹

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه