پرداخت بیش از ۶۳۷میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ در استان اردبیل

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل با بیان این‌که بیش از ۶۳۷میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ برای ۹۴۲ طرح استان پرداخت شده است، بر پیگیری همزمان دستگاه‌ها و بانک‌ها برای جذب حداکثری این تسهیلات تأکید کرد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از اردبیل و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری اردبیل، یاسر عبداللهی عابد در نشست بررسی آخرین وضعیت پرداخت تسهیلات تبصره ۱۸ اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها باید همزمان و هماهنگ با یکدیگر، نسبت به پیگیری و جذب تسهیلات تبصره ۱۸ با توجه به شمار بالای متقاضیان اقدام کنند.

وی افزود: تاکنون بیش از ۶۳۷میلیارد تومان تسهیلات تبصره ۱۸ برای ۹۴۲ طرح گردشگری، صنعتی کشاورزی، ورزشی، فرهنگی و دانش‌بنیان در استان اردبیل پرداخت شده است و مبلغ مصوب باقی‌مانده نیز در مرحله پرداخت بوده که لازم است دستگاه‌ها و بانک‌ها اقدامات خود را تسریع کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار اردبیل تصریح کرد: با توجه به نیاز بالای استان اردبیل در راستای جذب تسهیلات به‌ویژه برای حوزه سرمایه‌گذاری، لازم است حوزه‌های مربوطه نسبت به جذب حداکثری تسهیلات از این محل اقدام کنند.

انتهای پیام/۳۷۲۷/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه