لغو 800 پرواز لوفت‌هانزا در پی اعتصاب خلبانان

اعتصاب خلبانان شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزای آلمان طی روز جمعه در اعتراض به دریافتی‌هایشان، باعث لغو 800 پرواز این شرکت شد.

به گزارش گروه بین‌الملل آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، خلبانان شرکت هواپیمایی لوفت‌هانزای آلمان از بامداد روز جمعه تا پایان آن اعتصاب کردند.

بر اساس گزارش‌ها، این اعتصاب باعث شد تا 800 پرواز روز جمعه لغو شده و این اعتصاب 130 هزار مسافر را تحت تاثیر قرار داده است.

طبق بیانیه اتحادیه خلبانان آلمان، این اعتصاب از ساعت 00:01 بامداد روز جمعه آغاز شده و تا ساعت 23:59 دقیقه ادامه خواهد یافت. 

شرکت لوفت‌هانزا از تمامی مسافران خواست تا قبل از مراجعه به فرودگاه از طریق اینترنت از انجام شدن پروازهایشان اطمینان یابند.

به دلیل اعتصاب، مراکز ممکن برای ارائه خدمات به مسافران به شدت کاهش یافته به همین دلیل امکان ارائه پرواز جایگزین به مسافران بسیار بعید خواهد بود.

شرکت لوفت‌هانزا مجبور شده به دلیل اعتصاب، پروازهای روز جمعه از فرانکفورت به مونیخ را لغو کند.

همچنین این امکان وجود دارد که پروازهای بیشتری طی دو روز شنبه و یکشنبه به دلیل پیامدهای این اعتصاب لغو شوند.

اتحادیه خلبانان لوفت‌هانزا روز پنجشنبه اعلام کرد که پس از مخالفت این شرکت با افزایش حقوق خلبانان، تصمیم گرفته تا پروازهای روز جمعه انجام نشود.

«لارس فرانتینی» سخنگوی اتحادیه خلبانان لوفت‌هانزا به خبرگزاری آناتولی گفت: «افزایش هزینه زندگی سبب شده تا ادامه کار برای خلبانان سخت شود»

وی تاکید کرد که افزایش حقوق زمانی که تورم افزایش می‌یابد مهم بود و طبیعی است که خلبانان خواستار افزایش حقوق خود شوند».

انتهای پیام/.

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه