| بازدید میدانی از جاده سنگچال آمل / نصب علائم مشروط به نظر پلیس است

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آمل با اشاره به اینکه بازدید میدانی از این مسیر را خواهیم داشت، گفت: این بازدید باید با همراهی پلیس راه باشد که البته نصب علائم نیر مشروط به نظر پلیس است.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از مازندران، مخاطبان این رسانه با ثبت سوژه‌ای « در جاده سنگ‌چال علائم رانندگی گذاشته شود » خواستار پیگیری این سوژه شدند.

در این سوژه آمده است؛ در جاده امامزاده هاشم به آمل، میان راه، میانبری به سمت سه روستای چلاو، سنگچال و فیلبند وجود دارد که با تابلو چلاو علامت‌گذاری شده است.

در این جاده‌ها هیچ تابلوی راهنمایی و رانندگی مبنی بر کنترل سرعت، خطرات جاده‌ای و هشدارهای مختلف وجود ندارد!

میان راه هم یک سه‌راهی قرار دارد که مشخص نکرده کدام جاده به کدام طرف می‌رود! این وظیفه پلیس راهور است که این جاده را علامت‌گذاری کند.

اسفندیار گلپور رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آمل در این‌باره در گفت‌وگو با فارس، اظهار کرد: پیگیری در ارتباط با نصب علائم رانندگی در جاده سنگ‌چال در دستور کار قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به اینکه بازدید میدانی از این مسیر را خواهیم داشت، افزود: این بازدید باید با همراهی پلیس راه باشد که البته نصب علائم نیر مشروط به نظر پلیس است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان آمل در پایان گفت: انشالله هفته آینده بازدید میدانی از منطقه را خواهیم داشت.

انتهای پیام/ ۸۶۰۳۴/ج

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه