تذکر آقای نماینده به وزیر آموزش و پرورش/ساماندهی «طرح مهرآفرین» تسریع شود

نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش قابل توجهی از معلمان که چندین سال در آموزش و پرورش مشغول هستند طرح مهر آفرین و نهضتی مشکلی دارند که در حال پیگیری و موضوع رتبه بندی معلمان سرعت بخشی شود.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از چهارباغ، علی حدادی، نماینده مردم ساوجبلاغ، نظرآباد و طالقان در مجلس شورای اسلامی، در دیدار مردمی با اهالی شهرستان چهار باغ، گفت: دغدغه مجلس تبعیت از فرامین مقام معظم رهبری و حفظ ارزش های والای انقلاب است و پایبندی دولت به این دو اصل مهم، موجبات هم افزایی بیشتر مجلس و دولت را فراهم می‌کند.

وی در خصوص دولت انقلابی و مردمی سیزدهم گفت: آیت الله رئیسی به عنوان رییس جمهور مردمی دیپلماسی قوی دارد و از هیچ تلاشی برای حل مشکلات مردم دریغ ندارد.

وی در خصوص اقدام خوب استاندار افزود: استاندار البرز با حضور در بین مردم و انجام اقدامات سازنده، در جهت اعتمادسازی مردم نسبت به نظام گام برداشته که قابل تقدیر است. 

حدادی در تذکر مجدد به وزیر آموزش وپرورش در خصوص معلمان بیان کرد: بخش قابل توجهی از معلمان که چندین سال در آموزش و پرورش مشغول هستند طرح مهر آفرین و نهضتی مشکلی دارند که در حال پیگیری و موضوع رتبه بندی معلمان سرعت بخشی شود.

وی در پایان در خصوص اقدامات خود گزارشی ارایه نمود و با اشاره موضوعات مهم گفت : در خصوص در یافت بودجه جاده سهیلیه و جاده های روستایی و ارتقای حوزه شهری لشگرآباد و رامجین پیگری نموده و در خصوص ساخت بیمارستان شهرستان چهارباغ و دریافت حق آبه از سد طالقان مطالبی بیان کرد.

انتهای پیام/ج

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه