اختصاص ۲۳۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت به بافت فرسوده گچساران

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران گفت: از سال گذشته تا کنون ۲۳۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای احیای بافت فرسوده این شهر و بازسازی مسکن روستایی در این شهرستان هزینه شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از گچساران محمدمراد راغ پور در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای احیای بافت فرسوده این شهر و بازسازی مسکن روستایی در گچساران پرداخت می شود.

وی بیان کرد: از سال گذشته تا کنون ۲۳۳ میلیارد ریال تسهیلات بانکی ارزان قیمت برای احیای بافت فرسوده این شهر و بازسازی مسکن روستایی در گچساران هزینه شده است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران تصریح کرد: این میزان تسهیلات برای بازسازی ۳۴۰ واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان و مناطق روستایی این شهرستان پرداخت شد.

راغ پور عنوان کرد: از این میزان تسهیلات ۱۰۸ میلیارد ریال برای بازسازی ۲۱۵ واحد مسکونی در بافت فرسوده دوگنبدان و ۱۲۵میلیارد ریال برای بازسازی ۱۲۵ واحد مسکن روستایی هزینه شد.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران خاطرنشان کرد: ازسال گذشته تاکنون بیش از ۴۷۰ میلیارد ریال برای توسعه و عمران روستاهای گچساران هزینه شد.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به توسعه عمران روستاها توجه ویژه ای دارد، افزود: اجرای سنگ فرش معابر روستایی، ساخت پل، کانال هدایت سیلاب ، ساخ پارک ، زیر سازی و بیس و آسفالت از مهمترین اقدامات انجام شده در یک سال گذشته تاکنون در روستاهای گچساران است.

رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گچساران ادامه دارد: امسال 700 تن قیر رایگان به آسفالت معابر مناطق روستایی این شهرستان اختصاص یافت که با این میزان قیر ۱۲۰ هزار متر مربع از معابر روستاهای گچساران آسفالت شد.

راغ پور با بیان اینکه آسفالت این میزان معابر با ۳۶۰ میلیارد ریال اعتبار انجام شد، اظهار کرد: تاکنون طرح هادی در ۵۲ روستای بالای ۲۰ خانوار و چهار روستای زیر ۲۰ خانوار این شهرستان اجرا شده است.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه