خرید یک دستگاه پیشرفته درمان بیماری‌های قلبی برای هرمزگان

معاون توسعه مدیریت دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از خرید و تأمین پیشرفته ترین دستگاه الکتروفیزیولوژی EPS به همراه RF ژنراتور ابلیشن قلبی توسط دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندرعباس، پژمان شاهرخی معاون محترم توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از تامین پیشرفته ترین دستگاه الکتروفیزیولوژی EPS به همراه RF ژنراتور ابلیشن مارکBoston scientific (Bard) برای اولین بار در استان هرمزگان خبرداد.

دکتر شاهرخی گفت:با توجه به ضرورت و نیاز مبرم این استان و پیگیری های مستمر جناب آقای دکتر فرشیدی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان دستگاه فوق توسط معاونت توسعه مدیریت و منابع به ارزش ۴۴ میلیارد ریال خریداری گردید.

معاون دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان افزود: نامنظمی‌های ضربان قلب از بیماری های شایع قلبی بوده و انواع مختلفی داشته که در هرسنی می تواند بروز کند.

وی با بیان اینکه این دستگاه کاربرد تشخیصی و درمانی دارد، ادامه داد: با استفاده از این دستگاه می توان محل بروز نامنظمی را تشخیص و بعد از طریق امواج رادیویی آن را از بین برد.همچنین افرادی که به صورت مادرزادی در قلب خود گره های عصبی ناهماهنگ اضافی دارند به دلیل ایجاد نامنظمی و تپش شدید قلب دچار مشکل شده که می توان توسط این دستگاه تشخیص و درمان بیماری شان را انجام داد.

شاهرخی در پایان ابزار امیدواری کرد: با تامین این دستگاه در استان باعث می شود بتوانیم خدمات بسیار خوبی به تمام بیماران استان و استان‌های همجوار ارائه کنیم و بخش مهمی از اعزام بیماران که برای تشخیص و درمان به مراکز درمانی خارج از استان که مجهز به این دستگاه می باشند، را کاهش دهیم.

انتهای پیام/ 3728

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه