ساخت و ساز در مناطق محروم هرمزگان توسط جهادگران همچنان ادامه دارد

مسؤول بسیج سازندگی هرمزگان گفت: ساخت و ساز و محرومیت زدایی در مناطق محروم هرمزگان توسط جهادگران همچنان ادامه دارد و گروههای بسیج سازندگی به طور مستمر به مناطق کمتر برخوردار اعزام می‌شوند.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از بندرعباس، یاسین باوقار مسؤول بسیج سازندگی استان هرمزگان صبح امروز بیان کرد: اعزام گروههای جهادی به مناطق محروم هرمزگان به منظور کمک به ساخت و ساز عمومی و رفع محرومیت‌های مردم همچنان ادامه دارد.

وی افزود: جهادگران در این اردوها موضوعات مختلف از جمله تعمیر مساجد و حسینه‌ها و منازل مسکونی محرومان و در مرمت و رنگ آمیزی مدارس در بافت فرسوده و مناطق محروم انجام می‌دهند.

به گفته باوقار، برگزاری اردوهای جهادی باهدف محرومیت زدایی و ساخت و ساز و مرمت از جمله اقدامات بسیار مهم و تاثیرگذار است و برکات زیادی به همراه داشته و سبب رضایتمندی مردم می‌شود.

 

مسؤول بسیج سازندگی هرمزگان خاطر نشان کرد: محرومیت زدایی و ارتباط جهادگران با مردم‌ مناطق محروم و انجام کارهای عام المنفعه و حضور آنان در این مناطق از جمله اهداف برگزاری اردوهای جهادی است.

وی افزود: برگزاری اردوهای جهادی و شرکت در این اردوهای سراسر نور باعث تقویت و افزایش روحیه مسئولیت پذیری و ایجاد همکاری و همدلی در بین جوانان و نوجوانان می شود و آنان را در کنترل نفس سرکش یاری می‌کند و عاقبت بخیری را برای آنان به دنبال دارد.

دکترباوقار همچنین تصریح کرد: برگزاری اردوهای جهادی با هدف محرومیت زدایی و ساخت و ساز منازل مسکونی محرومین و مستضعفین ادامه دار خواهد بود و در این مسیر از ظرفیت گروه های جهادی بهره خواهیم برد و همواره یار و یاور مردم هستیم.

انتهای پیام/ 3728

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه