دولت سیزدهم بیش از دولت‌های دیگر به ظرفیت بسیج و سپاه اعتقاد دارد

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) گفت: این دولت یک ویژگی دارد که بهتر و بیشتر از دولت‌های دیگر بسیج و سپاه و ظرفیت آن‌ها را می‌شناسد و به آن اعتقاد دارد، بنابراین تعاملات و همکاری‌ها بیش از گذشته خواهد بود.

سردار حسن حسن‌زاده فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد، درباره همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بسیج با دولت سیزدهم گفت: سپاه و بسیج در تمامی دولت‌ها خودشان را موظف می‌دانند که در کنار آن‌ها برای ارائه خدمات بهتر و با کیفیت‌تر در تمام نقاط کشور همکاری کنند.

وی افزود: این دولت یک ویژگی دارد که بهتر و بیشتر از دولت‌های دیگر بسیج و سپاه و ظرفیت آن‌ها را می‌شناسد و به آن اعتقاد دارد، بنابراین تعاملات و همکاری‌ها طبیعتاً بیش از گذشته خواهد بود، کمااینکه هم اکنون در اقصی نقاط کشور در روستاها و مناطق محروم، فعالیت‌ها مضاعف شده است.

سردار حسن زاده در تشریح همکاری های بین دولت و سپاه و بسیج در یک سال اخیر بیان کرد: با آمدن جناب آقای دکتر رئیسی در بحث پروژه‌های آب‌رسانی و محرومیت‌زدایی و در خیلی از عرصه‌های دیگر که در شهرها شامل می‌شود، مانند خدماتی که در بخش بهداشت و درمان ارائه شد، همه شاهد بودند که رکورد تزریق واکسن در دنیا با حضور بسیج و بسیجیان شکسته شد.

فرمانده سپاه محمد رسول الله (ص) در پایان اظهار کرد: ان‌شاءالله این روند را ادامه می‌دهیم تا به امید خدا تمام اهداف انقلاب اسلامی تحقق پیدا کند و مردم عزیز ما طعم شیرین مدیریت انقلابی و رفاه جامع و فراگیر را در کشورمان بچشند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه