حجت‌الاسلام فرح‌زاد: سعی کنید بر محبت سیدالشهدا(ع) سرمایه‌گذاری کنید

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: سعی کنید بر محبت حضرت سیدالشهداء(ع) سرمایه‌گذاری کنید؛ با مال، با جان، با آبرو و هرگونه که می‌توانید در راه این امام همام قدم بردارید.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد استاد حوزه علمیه قم، طی سخنانی در نخستین یادواره ۵۶ شهید جانباز 70 درصد استان قم که شامگاه جمعه در حسینیه امام خامنه‌ای گلزار شهدای علی‌بن‌جعفر(ع) برگزار شد، اظهار کرد: امام صادق(ع) فرمودند آن کسی که خداوند بخواهد همه خیر‌ها را بر او سرازیر بکند، محبت و عشق اباعبدالله(ع) و زیارت حضرت را در دلش قرار می‌دهد.

وی ادامه داد: این فضل و لطف خدای متعال است که ما نیز در دلمان عشق حسین بن علی(ع) قرار دارد.

استاد حوزه علمیه ابراز کرد: سعی کنید بر محبت حضرت سیدالشهداء(ع) سرمایه‌گذاری کنید؛ با مال، با جان، با آبرو و هرگونه که می‌توانید در راه این امام همام قدم بردارید.

حجت‌الاسلام فرح‌زاد بیان کرد: بیش از ۱۰۰ شبکه ماهواره‌ای وهابیت امروزه علیه زیارت، دعا، شفاعت، غدیر خم و پیاده‌روی اربعین همواره سمپاشی و تبلیغ می‌کنند، اما کور خوانده‌اند چراکه نور خدا هرگز خاموش نمی‌شود و همیشه با عشق و حضور پرشور محبان اهل بیت(ع) در پیاده‌روی بزرگ اربعین، شکست خورده‌اند.

سخنران حرم بانوی کرامت با اشاره به این‌که شهدا به آرزوی دیرینه خود رسیدند و به ملاقات خدای متعال رفتند، عنوان کرد: همه جانبازان که این سختی‌ها و مشکلات جسمی و روحی را یک عمر متحمل می‌شوند به اعتقاد بنده مقام‌شان کم نیست و چه بسا مقام بالاتری داشته باشند.

وی ادامه داد: خانواده‌های جانبازان و آزادگان نیز به‌خاطر صبر و شکیبایی که دارند، از اجر و پاداش بسیاری نزد خدای متعال برخوردار هستند؛ مصائب امام سجاد (ع) و حضرت زینب (س) به مراتب سنگین‌تر از شهادت شهدای کربلا است.

انتهای پیام / 78032

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه