تدوین 16 استاندارد ملی در کردستان/54 استاندارد اجباری در کردستان باطل شد

مدیرکل اداره استاندار کردستان از تدوین و چاپ 16 استاندارد ملی در دولت سیزدهم در این استان خبر داد.

ژیلا یزدانی در گفت‌وگو با خبرنگار کارآفرینان اقتصاد در سنندج اظهار کرد: از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تاکنون 22 هزار و 486 نفر ساعت آموزش‌های استاندارد به صورت برون‌سازمانی توسط اداره کل استاندارد در سطح استان ارائه شده است.

وی از ارائه 339 نفرساعت آموزش به مدیران کیفیت دارای پروانه صلاحیت در استان خبر داد و گفت: 160 نفرساعت آموزش‌های مختلف به مدیران کنترل کیفیت در سطح استان ارائه شده است.

مدیرکل استاندارد کردستان خاطرنشان کرد: 3 هزار و 258 مورد آزمون وسایل توزین و سنجش سبک، 425 مورد آزمون وسایل توزین و سنجش سنگین و 868 مورد آزمون نازل جایگاه عرضه سوخت مایع و سی‌ان‌جی از دیگر اقدامات انجام شده اداره کل استاندارد در سطح استان بوده است.

یزدانی از تهیه بیش از هزار بسته آموزش ترویج خبر داد و گفت: 16 استاندارد ملی در بازه زمانی یک سال گذشته در استان تدوین و چاپ شده است.

وی تصریح کرد: یک هزار و 424 مورد نمونه‌برداری از واحدهای تولیدی و 156 مورد نمونه‌برداری از مراکز عرضه در سطح استان انجام گرفته است.

مدیرکل اداره استاندار کردستان از صدور 77 مورد پروانه اجباری استاندارد در استان خبر داد و گفت: 206 پروانه اجباری استاندارد در سطح استان تمدید و 54 پروانه استاندارد اجباری باطل شده است.

انتهای پیام/2330/71

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه