تشریح برنامه جاماندگان اربعین در شهر سی‌سخت/تقسیم وظایف و اعلام زمان و مکان

برنامه جاماندگان اربعین در شهر سی‌سخت توسط رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دنا تشریح شد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از سی‌سخت، جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دنا با موضوع پشتیبانی و برنامه ریزی جاماندگان اربعین حسینی در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دنا برگزار شد.

عمویی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی دنا گفت:  جلسه در خصوص پشتیبانی و برنامه ریزی برای جاماندگان اربعین حسینی و هر چه بهتر برگزار شدن برنامه های اربعین است که انتظار داریم نقطه نظرات و دیدگاه های خود را بیان کنند تا مصوبات خوبی را تصویب کنیم و بتوانیم گامی موثر در راستای  خدمات اربعین حسینی را برای کسانی که توفیق زیارت قبر حضرت اباعبدالله الحسین (ع)  و یاران باوفایش نصیبشان نشده را برداریم.

مصوبات جلسه شورای فرهنگ شهرستان دنا

وی گفت: تبلیغات برنامه پیاده روی حرم تا حرم روز اربعین در نقاط مختلف بر عهده سپاه و هلال احمر و تهیه خبر و اطلاع‌رسانی بر عهده مسئول آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد در شهرستان دنا و نماینده صدا و سیما در دنا خواهد بود.

این مسئول افزود: برپایی موکب‌های بین راهی مقابل شهرداری بر عهده شورای شهر سی سخت و در روستای بیاره و کریک بر عهده دهیاران این روستاها خواهد بود.

عمویی گفت: ایجاد نظم و امنیت بر عهده نیروی انتظامی و مسئولیت سیستم صوتی هیئت قلعه مرکزی خواهد بود و نظارت بر برپایی موکب‌ها بر عهده بهورزان روستاها خواهد بود. سپاه ناحیه دنا و هلال احمر موکب بر پا کنند و جاده اصلی سی سخت به کریک توسط پلیس راه و نیروی انتظامی مسدود شود و از ورود و خروج هر گونه خودرویی تا پایان مراسم خودداری گردد.

وی گفت: فضاسازی جایگاه و پرچم های بین راهی بر عهده حوزه مقاومت بسیج محمد رسول الله سی سخت و هماهنگی مداحان و سخنران بر عهده سازمان تبلیغات است.

این مسئول افزود: پیاده روی حرم تا حرم مردم شهر سی سخت در صبح روز اربعین از حرم امام زاده سید محمد(ع) سی سخت تا حرم امام زادگان میراسحاق محمد و شاه عسکر (ع) با اجرای برنامه های نوحه خوانی، سینه زنی، برپایی موکب برگزار خواهد شد که دوستداران اهل بیت (ع) و عاشقان امام حسین (ع) می‌توانند در صبح روز اربعین با حضور در جوار امام زاده سید محمد(ع) ساعت ۸ برای حرکت به سوی امام زاده شاه عسکر (ع) حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه