اهدای ۲ هزار جلد کتاب به کانون های فرهنگی مساجد همدان

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور از اهدای بیش از ۲ هزار جلد کتاب به کانون های فرهنگی مساجد همدان خبر داد.

به گزارش آژانس خبری کارآفرینان اقتصاد از همدان، میثاق گودرزی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران-مدیریت غرب کشور، به کتابخانه‌های استان همدان اهداء شده که از این تعداد، ۲ هزار و ۱۸۰ نسخه به کانون های فرهنگی مساجد اهدا شده و در دسترس اهالی کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه ارزش ریالی این کتاب ها حدود ۶۰۰ میلیون ریال برآورد می‌شود تصریح کرد: حمایت از کتابخانه‌های مناطق محروم به خصوص در روستاها و مناطق کم‌برخوردار، از اهداف مهم سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران است.

مدیر اسناد و کتابخانه ملی منطقه غرب کشور گفت: در تلاش هستیم کتاب‌های اهدایی از سطح کمی و کیفی بالایی برخوردار بوده و حمایت از کتابخانه‌های مناطق محروم به صورت مستمر صورت گیرد.

وی از همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان همدان در اجرای این برنامه و هماهنگی برای ارتباط با کتابخانه‌ها قدردانی کرد و گفت: سال گذشته بیش از ۱۰ هزار نسخه کتاب از سوی سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران-مدیریت غرب کشور بین کتابخانه‌های عمومی استان توزیع شد.

گودرزی افزود: با همکاری و حمایت اداره کل فراهم‌آوری سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، ضمن بازدید از کتابخانه‌های عمومی و سازمانی و کتابخانه‌های تازه‌تاسیس که نیاز به حمایت مادی و معنوی دارند، اهدای کتاب به کتابخانه و مرکز اسناد دانشگاه بوعلی، کتابخانه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، معاونت اجتماعی نیروی انتظامی و کتابخانه های کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد در دستور کار قرار گرفت.

انتهای پیام/3140/

دیدگاه خود را بیان کنید

0 دیدگاه